Skip to main content

Hoi, ik ben 15 jaar en ik krijg mijn voorhuid niet over mijn eikel en ben erg onzeker er over.  Is dit normaal, want ik ruk namelijk wel.

Hoi, ik ben 15 jaar en ik krijg mijn voorhuid niet over mijn eikel en ben erg onzeker er over.  Is dit normaal, want ik ruk namelijk wel.

Het is voorkomen normaal dat je voorhuid niet over de eikel heen zit het is bij iedereen anders. De ene kan zijn voorhuid er overheen doen wanneer hij dat wil en de andere kan dat niet. Het maakt niet uit en zelf vind ik het wel lekker als ik de voorhuid van mijn eikel of is. Het kan wel zijn dat een eikel minder gevoelig kan worden als je vaak een open eikel heb. Dit komt omdat deze dan vaak in contact is met iets zoals de binnenkant van je onderbroek. 


Hey jongen,

Ik had dat ook ben Antilliaan met een BBC . Kost me ook toen veel  moeite daar ik een vet dikke champion eikel heb. Ben toen doorverwezen naar de uroloog ziekenhuis.  Hij moest natuurlijk mijn penis zien . Die man probeerde de voorhuid terug te trekken zag dat de voorhuid strak was. Hij had een cortisone vet zalfje die de huid dunner maakt tijdelijk zodat die elastischer wordt. Het afrollen over  de eikel moet dan gemakkelijker gaan na een maand.

Hij wou op die afspraak mijn voorhuid al gaan oprekken met die zalf. Eerst deed hij een lauw warme doekje over mijn penis dat de huid ontspant.  Toen de zalf inwrijven tot de rand . Daarna de voorhuid  3 munuten heen en weer trekken  met massage bewegingen .  Hij zei dat als ik mischien een erectie  zou krijgen juist niet erg is ..dat hij dan beter met meer kracht kon doen.  Vooral  niet hoeft voor te schamen . Ik  kreeg dus idd een stijve van de schuif beweging het velletje af en oprollen.  Ik voelde me relax daar hij gewoon chill mee omging.

Thuis deed ik dat ook het oprekken van de voorhuid met een erectie.  Ik  had na 6 weken volle  resultaat het ging smooth.

En anders kun je een besnijdenis uitvoeren .


Ga naar de huisarts 


Reageer