Vraag

Voorhuid naar achter maar niet terug

  • 8 November 2022
  • 3 reacties
  • 253 Bekeken

Badge

Onder de douche was het opeens gelukt om de hele voorhuid naar achter te doen waar de eikel bloot kwam te zijn dus.

alleen sinds het gelukt is, gaat het niet meer naar het oude.

het voorhuid kruipt zelf weer terug naar dat sowieso het topje van eikel weer vrij is.

wat kan dit zijn en hoe kan dit opgelost worden, want om langs de huisarts te gaan lijkt me akward, eng.

überhaupt aan ouders vertellen vind ik zelf echt niks.

 

tips?  


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Dat die niet helemaal meer terug schuift is niet erg. Heb ik ook vaak, maar als je dan even wacht (half uurtje/uur) dan is die gewoon weer helemaal er over heen.

En zo niet, maakt het nog steeds niks uit

Badge

Hij is al sinds dat ik het kan en ontdekt heb niet meer helemaal overheen geweest helaas. 
dit doet dan ook pijn als ik loop en bijvoorbeeld dan de eikel tegen onderbroek of iets aan komt. 
t lijkt er ook op of het aan het beschadigen is, kan ook zijn dat ik hem nu stress maarja. 

Zolang er bloed doorstroming is is het vooral vervelend. Maar lees op internet dat als hij stijf word en dan niet meer terug kan het gevaarlijk word want dan kan het bloed niet meer weg en zwelt het helemaal op. Spaanse kraag heet het en dan kunnen je zwel lichamen ook beschadigen dus kijk uit dat het niet dat word straks. Sterkte. 

Reageer