Vraag

Voorhuid kan niet naar achter, dat doet pijn.

  • 5 May 2024
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Als ik aftrek kan ik mijn voorhuid niet naar achter dat doet pijn. Ik vraag mij af of er iets te doen is aan voorhuid die niet naar achter wilt gaan. Ik ben 13 jaar en begrijp niet waarom dit niet gaat. Ik zou graag antwoord willen horen zodat ik dit zou kunnen oplossen.


2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

@Mauz dat is vervelend dat het niet lukt. Ik weet niet of je een bad hebt thuis zoja ga daar dan eens in en na een paar minuten probeer je stukje voor stukje je voorhuid terug te trekken tot het pijn gaat doen dan stop je. En dit herhaal je tot het lukt. Als je geen bad hebt kun je het ook onder de douche proberen op dezelfde manier. En als dat ook niet lukt zou je denk ik toch naar de huisarts moeten gaan die ziet denk ik wel elke dag piemels van kinderen en volwassenen 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi. Dat is zeker vervelend. Probeer eens onder de warme douch of in een warm bad stijf te worden en probeer het dan eens. Is dit alleen als je stijf bent? Of ook slap? Ik zou anders toch even naar de huisarts gaan. Zeker als je je voorhuid zelfs slap nieteens over je eikel krijgt. Er zijn hier wel middeltjes voor.

 

groetjes

Reageer