Skip to main content

Hallo, ik ben 13 jaar. Mijn voorhuid wil nog niet helemaal over de eikel, maar ik kan hem wel deels naar achteren trekken dat je de eikel ziet. Moet ik gewoon wachten tot het wel lukt, of de dokter of iets dergelijks contacten?

Heyy,

Als het wel deels lukt zou je zelf eerst oefeningen kunnen doen om je voorhuid soepeler te maken. Probeer bijvoorbeeld iedere dag onder een lauwe douche je voorhuid steeds wat verder over je eikel te halen zonder het te forceren en hopelijk kan je het dan zelf oplossen. Meer info hieronder.

Oefeningen om de voorhuid te rekken

  • Probeer elke dag de voorhuid iets verder over de eikel te schuiven als de penis slap is.
  • Haak je beide wijsvingers onder de voorhuid.
  • Rek deze op net zoals je een elastiekje zou uitrekken.
  • Het kan best zijn dat dit millimeterwerk is. Doe het zachtjes aan en forceer niet.
  • Om het 'schuifwerk' te vergemakkelijken, kan je ook glijmiddel aanbrengen.
  • Het is best mogelijk dat er heel wat oefeningen nodig zijn vooraleer enige vorderingen te zien zijn.
  • Zet de oefeningen voort totdat het je lukt om de voorhuid over de eikel te schuiven als je penis slap is.
  • Je kan nu dezelfde oefening overdoen wanneer je penis stijf is.

https://www.allesoverseks.be/wat-als-ik-mijn-voorhuid-niet-over-de-eikel-kan-schuiven

Als de oefeningen niet werken of als je het niet helemaal vertrouwd kan je het beste een afspraak maken bij de huisarts dan krijg je waarschijnlijk een zalfje mee die je op de voorhuid moet smeren waardoor hij wat losser wordt.

Groetjess, ItsJustMe :)


Kan het ook zijn, hoe ouder je wordt, en hoe groter mijn penis wordt, dat het dan wel gaat lukken?


ik denk dat het beste is om naar de huisarts te gaan gewoon voor de zekerheid. Weten je ouders hier al van? misschien kan je dit eerst aan hun vertellen, je hoeft je daar niet voor te schamen ofzo er zijn best veel jongens besneden maar het ‘probleem’ dat jij hebt kan denk ik ook met een zalfje worden opgelost maar dat weet ik niet zeker.


Heyy,

Als het wel deels lukt zou je zelf eerst oefeningen kunnen doen om je voorhuid soepeler te maken. Probeer bijvoorbeeld iedere dag onder een lauwe douche je voorhuid steeds wat verder over je eikel te halen zonder het te forceren en hopelijk kan je het dan zelf oplossen. Meer info hieronder.

Oefeningen om de voorhuid te rekken

  • Probeer elke dag de voorhuid iets verder over de eikel te schuiven als de penis slap is.
  • Haak je beide wijsvingers onder de voorhuid.
  • Rek deze op net zoals je een elastiekje zou uitrekken.
  • Het kan best zijn dat dit millimeterwerk is. Doe het zachtjes aan en forceer niet.
  • Om het 'schuifwerk' te vergemakkelijken, kan je ook glijmiddel aanbrengen.
  • Het is best mogelijk dat er heel wat oefeningen nodig zijn vooraleer enige vorderingen te zien zijn.
  • Zet de oefeningen voort totdat het je lukt om de voorhuid over de eikel te schuiven als je penis slap is.
  • Je kan nu dezelfde oefening overdoen wanneer je penis stijf is.

https://www.allesoverseks.be/wat-als-ik-mijn-voorhuid-niet-over-de-eikel-kan-schuiven

Als de oefeningen niet werken of als je het niet helemaal vertrouwd kan je het beste een afspraak maken bij de huisarts dan krijg je waarschijnlijk een zalfje mee die je op de voorhuid moet smeren waardoor hij wat losser wordt.

Groetjess, ItsJustMe :)

@Anoniem738382  zoals @ItsJustMe  zegt


Reageer