Hallo, ik ben een jongen van 13, mijn eikel is nu erg gevoelig. Ik heb momenteel een voorhuid, wanneer wordt je eikel minder gevoelig? En wanneer gaat je voorhuid weg?
khad dat ook
Je voorhuid gaat niet weg, misschien zit je voorhuid te strak. Daar kun je wel iets aan laten doen bij de dokter.
vraagje: trek je ook af? En kan je je voorhuid helemaal naar achter doen?
groet JP
Hallo, ik ben een jongen van 13
Hoi! Ik ben ook een jongen, maar ik ben 15 :)
mijn eikel is nu erg gevoelig.
Doet het ook pijn, of dat niet? Als het pijn doet kan er wat mis zijn...
Ik heb momenteel een voorhuid
Ik ook :)
wanneer wordt je eikel minder gevoelig?
Uhhhh ligt er aan of het pijn doet, of dat het gwn gevoelig is... als het gwn gevoelig is, moet je denk ik vaker aftrekken en dan komt het wel goed. Als het echt pijn doet, zou ik naar de huisarts gaan…
En wanneer gaat je voorhuid weg?
Niet Sommihe jongens krijgen een operatie om die weg te halen door hun geloof, of door gezondheids klachten, maar als je nergens in geloofd en alles goed schoon houdt, blijft hij gwn zitten ;)
Als het goed is, blijft je eikel gevoelig - dat is prettig bij seks en masturberen. Je voorhuid gaat niet weg, behalve als je je laat besnijden.
De gevoeligheid van eikel blijft wel.. als pijnlijk ofzo is met aftrekken bv dan zou je wat spuug of glijmiddel kunnen gebruiken.
De voorhuid blijft, of je moet je laseren besnijden maar gaat gebeurd van om medice reden of door geloofsovertuiging.
Voorhuid is bij iedereen ook wel anders, sommige hebben veel voorhuid en andere weer minder. In slappe toestand is mijn eikel half bedekt en in erectie is de hele voorhuid naar achteren en eikel dus bloot.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.