Beantwoord

voorhuid

  • 24 March 2020
  • 9 reacties
  • 1713 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen nu 16.5 jaar oud. En heb een probleem met mn voorhuid. Als die in erectie is dan kan ik mijn voorhuid bijna niet over mn eikel trekken. Het kan wel maar is niet prettig. Rukken gaat nog wel gelukkig. Als ik geen erectie heb dan kan ik hem er wel makkelijk over heen trekken. Maar weet niet of dit nog erg is op deze leeftijd. 

icon

Beste antwoord door Ikben14jaar 24 March 2020, 23:58

Bekijk origineel

9 reacties

Badge

Ik ben 14 en heb dat ook😅

hoort dat zo?

Hi AnanymousBoy,

 

er zijn wel meer jongens die dat hebben, mijn jongere broertje had dat ook. Hij heeft er een zalfje van de dokter voor gekregen. Dat hielp goed en nu kan hij, als hij een stijve heeft, zijn voorhuid ook over zijn eikel helemaal naar beneden doen.

 

Je kunt ook eerst nog proberen of het lukt met wat ‘oefeningen’, maar dat hielp bij m'n broertje niet genoeg.

 

Via de link kun je er meer over lezen:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/56274-nauwe-voorhuid-fimosis-symptomen-oorzaak-en-behandeling.html

 

Ook op de site  van sense.info kun je hierover (en over nog een heleboel andere ‘puberdingen’) info vinden:

https://sense.info/nl/ontdek-je-lichaam/jongenslichaam/penis-en-balzak/problemen-met-de-voorhuid

 

Ik zou eerst ff proberen met wat oefeningen (zie linkjes), bijv. onder de douche. Naar de dokter kan altijd nog, maar als het nodig is moet je dat gewoon doen. Dan ben je er daarna voor de rest  van je leven vanaf.

 

Groetjes,

M&M's

Badge

Bedankt

Hoi, ik durf eigenlijk mijn voorhuid niet over mijn eikel te doen wat moet ik doen? ( ik weet dat het raar klinkt)

Badge +1

AnanymousBoy als je daar geen last van hebt dan is dat niet erg, ik zie graag vernauwde penissen, vind dat echt geil, een kameraad van mij heeft dat ook je kan enkel zijn plasgaatje zien, en dan nog is zijn plasgaatje voor 50% bedekt met vel, oh ik zie hem graag fappen, en dan klaarkomen oeeeeeh, dit is zo vet, geef mij maar een vernauwde piemel ik vind dat echt geil :)

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon nav regel 9

Badge +1

Hoi, ik durf eigenlijk mijn voorhuid niet over mijn eikel te doen wat moet ik doen? ( ik weet dat het raar klinkt)

dat moet je niet doen hé, uzelf geen pijn doen, zorg dat er geen ongelukken gebeuren, als het niet gaat dan gaat het niet

Badge

je kunt er een zalfje voor bestellen (helpt super goed)

 

Reputatie 5
Badge +5

je kunt er een zalfje voor bestellen (helpt super goed)

 

heb je een link voor dat zalfje ?

 

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Ik zou eerst ff proberen met wat oefeningen (zie linkjes), bijv. onder de douche. Naar de dokter kan altijd nog, maar als het nodig is moet je dat gewoon doen. Dan ben je er daarna voor de rest  van je leven vanaf.

 

Groetjes,

M&M's

Nog ff een vraagje hier over ik kan me voorhuid wel  helemaal naar beneden doen als ie slap is maar als ie stijf is niet wat kan ik doen? Of heb je tip?

Reageer