Skip to main content
Vraag

Voorbereiding op anale sex

• 24 februari 2025
  • 5 reacties
  • 414 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben een jongen van 16 jaar oud. Ik heb contact met een oudere man van ongeveer 40. Ik skype soms met hem en dan rukken we samen. Het plan is wel om een keer samen te neuken. Maar ik ben nog maagd. Hoe kan ik mij het beste voorbereiden op een avond anale sex met deze man. Laat het weten als tips of een mening hierover hebt.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 217 reacties
  • 25 februari 2025

In je vorig topic was die man geen 40 maar in de 60 jaar 

Hoe snel gaat de tijd 

Maar OK over anale seksvoorbereiding zal hij je zonder twijfel zelf beter tips kunnen geven toch? 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 25 februari 2025

Dit kan niet hij is veel te oud je moet hier mee stoppen.  Dit is echt niet goed

Nomen Nescio
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 5 reacties
  • 25 februari 2025

Als dit serieus is zou ik dit ten strengste afraden. Het is niet voor niets verboden om met minderjarigen seks te hebben. Bedenk goed, wat zijn mijn belangen en wat zijn zijn belangen? Is dit werkelijke affectie, of wil hij gwn zijn sekslust bevredigen? Vaak lijken de meest bereikbare manieren om seks te krijgen het gemakkelijkst, maar zal alleen maar leiden tot meer problemen en miss ook traumatische ervaringen. Als je graag anale seks wilt, doe het dan met iemand uit je omgeving, iemand bekend, niet een 40 jarige man die je op het internet hebt gevonden. 

hopelijk pakt het goed voor je uit. Succes!

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 83 reacties
  • 25 februari 2025

Hoi ​@An0niemegast123 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene  wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Groetjes,

Anna, De Kindertelefoon

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Ik wil je niet helpen want je moet het niet doen. En nog even over wat ​@GewoonIkke zegt; Het is inderdaad vreemd dat je 2 verschillende leeftijden noemt in verschillende topics.. hoe zit dit?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen