Vraag

VOOR MEIDEN: Wat is jullie droom vriendje?

  • 30 June 2023
  • 3 reacties
  • 286 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Omschrijf zegmaar alles gewoon van uiterlijk tot innerlijk tot bezigheden. Wat zou jullie ideale vriendje zijn?


3 reacties

Oke droomvriendje dan ga ik heel specifiek zijn.  Maar ik kan jongens die niet precies zo zijn ook mijn droomvriendje vinden. 

Uiterlijk:

Of bruine krullen, donkere / groene ogen of light skin. Mooi gezicht,  langer dan 1.80. Gespierd. 

Karakter: sportief, grappig, beetje boefje maar niet te veel,  energiek,  gezellig, sociaal, zelfvertrouwen , loyaal, niet te klef en niet te jaloers.  

Reputatie 3
Badge +1

Qua uiterlijk kan het voor mij hee erg verschillen, maar diegene moet wel een beetje voor zichzelf zorgen en een leuke uitstraling te hebben. Maar dit zit hem dus neer in hoe iemand zich in z’n lichaam voelt dan hoe die eruit ziet haha. Maar voor m’n droom vriendje zou ik toch wel bruin haar zeggen, voor de rest geen idee haha! Enn verder als het echt m’n droom vriendje is heb ik vijf dingen die ik het belangrijkst vind (in het echt weet ik dat niet iedereen dit kan hebben en ik kan je ook prima accepteren zonder dus dont worry haha):

  • In zijn voor leuke avonturen/uitjes/reisjes 
  • Lekker in z’n eigen vel zitten, niet als in heel zelfverzekerd maar diegene moet niet te onzeker zijn, ik vind dat zelf niet heel aantrekkelijk. En ik heb daar gewoon geen goede ervaringen mee, altijd diegene ervan overtuigen dat ie niet lelijk is. (kostte me letterlijk uren per dag) 
  • Humor hebben, heel belangrijk! Je moet niet alles te serieus nemen, en soms kunnen lachen over irritante dingen
  • Aardig zijn tegen mij EN anderen!!:) (en zeker ook kinderen) 
  • En ik vind het leuk als we tenminste een paar dezelfde hobby’s hebben!

Hopelijk heb je hier iets aan haha, maar dit verschilt heel erg per persoon, deze dingen zijn belangrijk voor mij:)

Reputatie 5
Badge +2

Ik vind het vooral belangrijk dat hij begripvol is, bedachtzaam, goed kan knuffelen, en een beetje knap I guess. Uiterlijk doet er niet veel toe, maar het is eigenlijk het eerste wat je ziet.

Oh en MEGA bonus als hij een instrument speelt en/of goede (dezelfde lol) muzieksmaak heeft :D

Reageer