Skip to main content
Vraag

voor meiden van 13+

• July 19, 2024
  • 16 reacties
  • 7390 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een paar dingen die ik doe en mijn vraag is dus of jullie dit ook doen 

1. in bikini naar de winkel gaan (alle winkels)
  2. voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd)
  3. met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt)
  4. naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek
  5. In M’n onderbroek plassen en dan vingeren 
  6. min een rare positie plassen op de wc
  7. de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt)
  8. naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus)
  9. heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut)
  10. veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt)
  11. Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben 
  12. mee bh dragen van m’n zus (die zijn ook te groot)
  13. wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb)
  14. Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen)
  15. op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken)
  16. met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen 
  17. douch straal op je kut richten 
  18. Wildplassen in het bos
  19. vingeren in het kleedhokje
  20. in de auto hebben gevingerd
  21. tijdens de seks heel veel glijmiddel gebruiken  en dan de lul heel hard heen en weer gaat
  22. mn schaamhaar lang laten groeien 
  23. voor het raam zitten vingeren 
  24. naar een hotel gaan en dan daar vingeren (doe ik vaak met m’n zus)
  25. de vibrator van mijn zus stiekem gebruiken

16 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 17, 2024
  1. in bikini naar de winkel gaan (alle winkels) dat is zo spannend om te toen 
  2. voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd) ik doe doe dit best wel vaak en dan stuur ik ze naar mijn vriendje 
  3. met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt) dit doe ik elke keer als ik naar mijn zus ga dan gaan we elkaar lekker vingeren en dan gaat ze mij beffen en ik haar 
  4. naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek ik ga altijd hele maal naakt in de tuin zitten 
  5. In M’n onderbroek plassen en dan vingeren  dat doe ik nooit 
  6. min een rare positie plassen op de wc gw normaal 
  7. de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt) ik ben een grotere maat dan me zus ik heb een groots kont 
  8. naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus) ik ga altijd met me zus en dan gaan we afgelegen liggen en dan gaat ze me vingeren 
  9. heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut) ik berei altijd me kussen 
  10. veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt) ja ik doe er fk veel op
  11. Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben  ja we lopen altijd naakt in huis als je bij mij thuis komt trek je kleren uit bij de deur en dan loop je naakt door huis 
  12. mee bh dragen van m’n zus (die zijn ook te groot) ik heb grotere tieten als je me zus 
  13. wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb) ja zo heb ik me vriendje gekregen hij zat voor me ik had een geil rokje aan en ik had me string uit gedaan en toen keek hij en ik deed me benen wijd en na de les heb ik hem geneukt in de wc 
  14. Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen) zit niet op hockey 
  15. op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken) ja doen ik ook op school 
  16. met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen  Zekker we gaan zelf tegelijkertijd plassen dan ga ik eerst zitten en dan gaat zij boven op en dan plassen we 
  17. douch straal op je kut richten  dat is zo lekker 
  18. Wildplassen in het bos daar word ik geol van 
  19. vingeren in het kleedhokje ik neuk er meer 
  20. in de auto hebben gevingerd ja Zekker 
  21. tijdens de seks heel veel glijmiddel gebruiken  en dan de lul heel hard heen en weer gaat vind ik zo lekker 
  22. mn schaamhaar lang laten groeien  nee
  23. voor het raam zitten vingeren heb ik een keer gedaan toen zag me buur jonge het en toen kwam hij en hebben we hard geneukt 
  24. naar een hotel gaan en dan daar vingeren (doe ik vaak met m’n zus) ja en dan neem ik me vriendje mee en dan hebben we een trio 
  25. de vibrator van mijn zus stiekem gebruiken Zekker 

( deel van de tekst verwijderd vanwege regel 6, onnodige seksuele details worden verwijderd )

Celeste
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 17, 2024

Tot nu toe alleen 9

• September 20, 2024

in bikini naar de winkel gaan (alle winkels) nee 

voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd) ja 

met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt) nee mr wel douchen samen

naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek ja mr niet met ouders 

In M’n onderbroek plassen en dan vingeren ja deed ik eens maar is wel beetje vies

min een rare positie plassen op de wc nee

de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt) ja als mijne nie gewassen zijn 

naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus) nee 

heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut) ja 

veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt) ja 

Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben ja

mee bh dragen van m’n zus (die zijn ook te groot) nee

wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb) ja 

Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen) ja 

op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken) ja mijn buurjongen deed dat eens 

met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen ja

douch straal op je kut richten ja zeker 

Wildplassen in het bos ja 

vingeren in het kleedhokje ja 

in de auto hebben gevingerd ja 

tijdens de seks heel veel glijmiddel gebruiken en dan de lul heel hard heen en weer gaat nee doet pijn bij mij 

mn schaamhaar lang laten groeien  nee vies 

voor het raam zitten vingeren ja 

naar een hotel gaan en dan daar vingeren (doe ik vaak met m’n zus) nie met zus

de vibrator van mijn zus stiekem gebruiken nee echt vies want ze doucht te weinig 🤣🤣

• December 13, 2024

1. in bikini naar de winkel gaan (alle winkels) nee wel op reis ofzo
  2. voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd) ja 
  3. met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt) doe ik met mn broer heb geen zus
  4. naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek ja 
  5. In M’n onderbroek plassen en dan vingeren  ja vaak 
  6. min een rare positie plassen op de wc ja met mn benen toe 
  7. de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt) kdoe die van mn broer aan 
  8. naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus) met mn broer 
  9. heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut) ja lekker 
  10. veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt) ja heel hard tijdens mn regels da doet deugd dan 
  11. Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben  ja 
  12. mee bh dragen van m’n zus (die zijn ook te groot) nee heb geen zus
  13. wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb) ja 
  14. Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen) voetbal 
  15. op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken) ja 
  16. met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen  ja bijna altijd soms met 2 in wc kotje 1 iemand belt gwn en andete plast ondertussen 
  17. douch straal op je kut richten  jq 
  18. Wildplassen in het bos ja 
  19. vingeren in het kleedhokje ja 
  20. in de auto hebben gevingerd ja achtetbank
  21. tijdens de seks heel veel glijmiddel gebruiken  en dan de lul heel hard heen en weer gaat ja suoer hard tot ik bloedt 
  22. mn schaamhaar lang laten groeien  heb nooit veel haar tussen mn benen 
  23. voor het raam zitten vingeren  ja 
  24. naar een hotel gaan en dan daar vingeren (doe ik vaak met m’n zus) ja mrt mn broer 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • December 13, 2024

1. in bikini naar de winkel gaan (alle winkels) mischien op vakantie 
  2. voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd) ja 
  3. met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt) nee gatver
  4. naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek nee mijn buren hoeven mij niet zo te zien
  5. In M’n onderbroek plassen en dan vingeren nee gatver
  6. min een rare positie plassen op de wc ja 
  7. de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt) nee
  8. naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus) nee
  9. heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut) ja 
  10. veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt) nope 
  11. Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben  ja 
  12. mee bh dragen van m’n zus (die zijn ook te groot) nee
  13. wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb) nee 
  14. Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen) nee zit niet op hockey
  15. op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken) nee
  16. met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen  nee
  17. douch straal op je kut richten  ja
  18. Wildplassen in het bos nee
  20. in de auto hebben gevingerd nee
  21. tijdens de seks heel veel glijmiddel gebruiken  en dan de lul heel hard heen en weer gaat nee ben maagd
  22. mn schaamhaar lang laten groeien  nee gatver
  23. voor het raam zitten vingeren  nee 
  24. naar een hotel gaan en dan daar vingeren (doe ik vaak met m’n zus) nee
  25. de vibrator van mijn zus stiekem gebruiken nee

Broodjebakpaojonge
Forum|alt.badge.img+4

1. in bikini naar de winkel gaan (alle winkels) Soms
  2. voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd) Ja
  3. met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt) ik heb geen zus
  4. naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek vroeger
  5. In M’n onderbroek plassen en dan vingeren ooit eens gedaan 
  6. min een rare positie plassen op de wc ja
  7. de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt)Die van mijn moeder
  8. naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus)ja zonder zus
  9. heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut) ja
  10. veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt)ja
  11. Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben ja
  12. mee bh dragen van m’n zus (die zijn ook te groot)nee nooit
  13. wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb)ja
  14. Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen) op cheerleaden wel
  15. op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken)ja
  16. met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen ja altijd
  17. douch straal op je kut richten ja
  18. Wildplassen in het bos ja
  19. vingeren in het kleedhokjeja
  20. in de auto hebben gevingerdja
  21. tijdens de seks heel veel glijmiddel gebruiken  en dan de lul heel hard heen en weer gaatsoms als ik niet nat genoeg ben
  22. mn schaamhaar lang laten groeien ja
  23. voor het raam zitten vingeren and ja
  24. naar een hotel gaan en dan daar vingeren (doe ik vaak met m’n zus) op vakantie 
  25. de vibrator van mijn zus stiekem gebruikenik heb geen zus

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 23, 2024

k heb een paar dingen die ik doe en mijn vraag is dus of jullie dit ook doen 

1. in bikini naar de winkel gaan (alle winkels) Ik doe zelf niet, vooral omdat ik me gwn niet fijn erbij voel. Doe dan vaak gwn wat erover heen aan. 
  2. voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd) Zelf niet gedaan, maar denk dat er wel veel zijn die dat wel doen.
  3. met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt) Heb geen zus 
  4. naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek Nee
  5. In M’n onderbroek plassen en dan vingeren Nee
  6. min een rare positie plassen op de wc Ooit gedaan mr niet meer
  7. de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt) Geen zus
  8. naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus) Ben nooit naaktstrand geweest.
  9. heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut) Ja soms
  10. veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt) Geen dildo
  11. Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben Nee
  12. mee bh dragen van m’n zus (die zijn ook te groot) geen zus
  13. wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb) Nee
  14. Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen) Nee
  15. op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken) Nee
  16. met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen  Nee
  17. douch straal op je kut richten  Ja soms
  18. Wildplassen in het bos Ja
  19. vingeren in het kleedhokje Nee
  20. in de auto hebben gevingerd  Nee
  21. tijdens de seks heel veel glijmiddel gebruiken  en dan de lul heel hard heen en weer gaat Nee
  22. mn schaamhaar lang laten groeien Als ik te lui ben om te scheren, heel soms
  23. voor het raam zitten vingeren Nee
  24. naar een hotel gaan en dan daar vingeren (doe ik vaak met m’n zus) Nee
  25. de vibrator van mijn zus stiekem gebruiken Nee

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 23, 2024
  1. in bikini naar de winkel gaan (alle winkels) op vakantie in het buitenland
  2. voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd) nee
  3. met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt) nee, wie doet dat wél?
  4. naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek nee, toen ik klein was wel
  5. In M’n onderbroek plassen en dan vingeren nee
  6. min een rare positie plassen op de wc hoe doe je dat?  Ik ken maar één mogelijke positie
  7. de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt) soms, als ik zelf niets schoon heb maar liever niet
  8. naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus) nee maar zou dat wel graag eens doen, ook wel met mijn zusje
  9. heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut) niet bepaald
  10. veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt) heb geen dildo
  11. Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben gebeurt wel als ik iers nodig heb beneden of zo of op weg naar badkamer maar ik ga niet bloot lopen paraderen
  12. mee bh dragen van m’n zus (die zijn ook te groot) nee
  13. wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb) Ik draaf eigenlijk nooit riokjes maar ook als ik ze wél dreog zou ik het niet doen
  14. Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen) speel geen hockey.  Maar bij andere sporten doe ik het niet.
  15. op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken) soms even aan mijn poes als het jeukt maar niet echt vingeren
  16. met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen ja
  17. douch straal op je kut richten ja, lekker!
  18. Wildplassen in het bos heb ik al gedaan maar ik ga niet speciaal naar een bos om daar te gaan plassen
  19. vingeren in het kleedhokje nee
  20. in de auto hebben gevingerd nee
  21. tijdens de seks heel veel glijmiddel gebruiken  en dan de lul heel hard heen en weer gaat is niet nodig: ik ben altijd heel vochtig van mezelf
  22. mn schaamhaar lang laten groeien nee, ik hou het graag kort
  23. voor het raam zitten vingeren 
  •  

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • January 1, 2025

1. in bikini naar de winkel gaan (alle winkels) Nee. 
  2. voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd) Nee
  3. met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt) Nee maar wel een keer gefantaseerd om met haar te doen
  4. naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek Nee
  5. In M’n onderbroek plassen en dan vingeren Nee
  6. min een rare positie plassen op de wc Nee 
  7. de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt) Mijn zusje is kleiner, dus nee. Anders misschien wel.
  8. naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus) Nee denk het niet
  9. heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut) Ja
  10. veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt) Nee
  11. Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben Als ik gedouched heb kan dat wel eens maar niet expres 
  12. mee bh dragen van m’n zus (die zijn ook te groot) Nee. Zelfde als vraag 7. Zij is jonger en haar borsten beginnen net. Ze draagt geen bh, wel van die topjes maar zijn mij te klein
  13. wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb) Nee
  14. Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen) Nee. Ik zit op hockey en wij trainen sowieso nooit in een rokje. En met wedstrijd zit er een broekje aan het rokje vast. Lijkt mij trouwens erg raar om dat te doen.
  15. op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken) Nooit gedaan
  16. met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen Nee
  17. douch straal op je kut richten Soms
  18. Wildplassen in het bos Alleen als ik nodig moet
  19. vingeren in het kleedhokje Nee
  20. in de auto hebben gevingerd Nee
  21. tijdens de seks heel veel glijmiddel gebruiken  en dan de lul heel hard heen en weer gaat Heb geen sex
  22. mn schaamhaar lang laten groeien Nee
  23. voor het raam zitten vingeren Nee
  24. naar een hotel gaan en dan daar vingeren (doe ik vaak met m’n zus) Nee. Waarom zou je daarvoor naar een hotel gaan? Hoe oud ben jij trouwens? Lijkt me raar dat ik met 13 een hotel in ga met mijn zusje (10½)
  25. de vibrator van mijn zus stiekem gebruiken Nee mijn zusje heeft die uiteraard niet

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 20, 2025

1. in bikini naar de winkel gaan (alle winkels) Ja vind ik wel geil
  2. voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd) wel in de spiegel maar geen foto’s 
  3. met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt) dit is heel apart, ik douche wel samen
  4. naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek ik doe van alles in de tuin: vingeren, zonnen naakt en naakt rond lopen
  5. In M’n onderbroek plassen en dan vingeren wel is gedaan maar een beetje vies
  6. min een rare positie plassen op de wc met z’n tweeën tegelijk ik zat normaal en een vriendin zat met haar gezicht naar mij toe en plaste door mijn benen. Maar het kwam perongelijk tegen mijn vagina aan.
  7. de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt) aleen als alles zo vies is dat ik het niet meer kan dragen. Ik draag zonder probleem een onderbroek die ik drie dagen aan heb gehad en heb gevingerd 
  8. naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus) nee
  9. heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut) ja zo vaak, vooral als ik me verveel
  10. veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt) heb ik niet
  11. Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben ja maar ook met ouders. Is ook geil en spannend om het te doen na het vingeren
  13. wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb) een keer gedaan en dat is nu mijn vriend
  14. Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen) ik ging eens paardrijden in een rokje en heb het toen op het paard gedaan
  15. op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken) in de wc bijna 1x per week. In de les doe ik soms iets tussen mijn benen en ga ik dat zachtjes humpen
  16. met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen ja en dan samen op een pot
  17. douch straal op je kut richten oooh zo lekker
  18. Wildplassen in het bos Ja vind ik heel geil vooral als ik dan helemaal naakt ben
  19. vingeren in het kleedhokje een keer gedaan in de c en a maar doen heb ik perongelijk een beetje gesquirt 
  20. in de auto hebben gevingerd ja achter in 
  21. tijdens de seks heel veel glijmiddel gebruiken  en dan de lul heel hard heen en weer gaat
  22. mn schaamhaar lang laten groeien soms als mijn vriend dat wil
  23. voor het raam zitten vingeren ja zo geil
  •  

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 20, 2025

1. in bikini naar de winkel gaan (alle winkels) Nee
  2. voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd) Doe ik zeker niet
  3. met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt) beetje raar 
  4. naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek doe ik nooit
  5. In M’n onderbroek plassen en dan vingeren Niet in m’n onderbroek vlgm maar wel ooit is in de douche gedaan
  6. min een rare positie plassen op de wc nope gewoon normaal
  7. de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt) -
  8. naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus) -
  9. heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut) Soms wel is gedaan
  10. veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt) heb geen dildo
  11. Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben Doe ik ook nooit misschien dat ik het ooit wel is doe
  12. mee bh dragen van m’n zus (die zijn ook te groot) -
  13. wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb) ooit wel is gedaan vlgm
  14. Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen) -
  15. op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken) dat doe ik zeker niet
  16. met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen  Dat doe ik best wel vaak
  17. douch straal op je kut richten Heb ik wel is gedaan
  18. Wildplassen in het bos vast vroeger gedaan
  19. vingeren in het kleedhokje nog nooit gedaan
  20. in de auto hebben gevingerd nog nooit
  21. tijdens de seks heel veel glijmiddel gebruiken  en dan de lul heel hard heen en weer gaat ik heb nog geen seks gehad
  22. mn schaamhaar lang laten groeien  yep
  23. voor het raam zitten vingeren  Nooit gedaan
  24. naar een hotel gaan en dan daar vingeren (doe ik vaak met m’n zus) nope
  25. de vibrator van mijn zus stiekem gebruiken -

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 21, 2025
  1. in bikini naar de winkel gaan (alle winkels) ja op vakantie
  2. voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd) ja wel eens gedaan
  3. met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt) nee ik heb weleens een keer gezoend met haar
  4. naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek ja beide weleens gedaan
  5. In M’n onderbroek plassen en dan vingeren  nee, vies
  6. min een rare positie plassen op de wc nee nog nooit gedaan
  7. de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt) ja 
  8. naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus) al eens geweest
  9. heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut) ja zekers, echt heel geil
  10. veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt) nee
  11. Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben ja, als ik alleen thuis ben
  12. mee bh dragen van m’n zus (die zijn ook te groot) ja 
  13. wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb) ja al heel vaak zelfs
  14. Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen) ja precies het zelfde gedaan
  15. op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken) nee
  16. met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen  ja 
  17. douch straal op je kut richten  ja heerlijk
  18. Wildplassen in het bos ja maar gewoon omdat ik nodig moest
  20. in de auto hebben gevingerd ja 
  22. mn schaamhaar lang laten groeien nee vind ik niet fijn
  23. voor het raam zitten vingeren nee
  24. naar een hotel gaan en dan daar vingeren (doe ik vaak met m’n zus) nee
  25. de vibrator van mijn zus stiekem gebruiken nee

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 22, 2025

1. in bikini naar de winkel gaan (alle winkels) nee
  2. voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd) voor de spiegel zitten wel maar foto nee 
  3. met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt) nou nee met mijn grote zus nee dank je en met me kleine zusje die is daar te jong voor 
  4. naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek dan moet ik alleen thuis zijn 
  5. In M’n onderbroek plassen en dan vingeren als ik echt geil ben misschien 
  6. min een rare positie plassen op de wc samen geplast met een vriendin op zo frans wc
  7. de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt) Ja perongeluk toen had me moeder een onderbroek van me zus bij mij gelegd 
  8. naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus) nee 
  9. heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut) soms
  10. veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt) nee heb geen dildo alleen vibrator 
  11. Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben  nee alleen van de badkamer naar me.slaapkamer
  12. mee bh dragen van m’n zus (die zijn ook te groot) nee daar vallen die van mij in het niet mijn zus heeft 70 d ik 65a 
  13. wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb) nee 
  14. Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen) nee nog nooit gedaan
  15. op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken) 1 keer gedaan 
  16. met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen  genoeg gedaan
  17. douch straal op je kut richten super lekker 
  18. Wildplassen in het bos alleen als ik nodig moet maar dat hoeft nu niet meer .....
  19. vingeren in het kleedhokje wel eens gedaan 
  20. in de auto hebben gevingerd nee 
  21. tijdens de seks heel veel glijmiddel gebruiken  en dan de lul heel hard heen en weer gaat nee voel niks voor jongens 
  22. mn schaamhaar lang laten groeien  nee bah moet bij mij meteen weg
  23. voor het raam zitten vingeren nee
  24. naar een hotel gaan en dan daar vingeren (doe ik vaak met m’n zus) nee niet speciaal daar heen voor dat 
  25. de vibrator van mijn zus stiekem gebruiken nee weet niet eens of ze er een had .

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 22, 2025
  1. in bikini naar de winkel gaan (alle winkels) alleen als het op een plek is waar ik mijn bikini al aan heb, bijvoorbeeld winkeltjes bij het centerparks zwembad
  2. voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd) ja, geil
  3. met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt) we vingeren wel eens samen (niet elkaar). ik zou wel meer willen doen, maar weet dat het fout is dus zal het nooit doen
  4. naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek soms
  5. In M’n onderbroek plassen en dan vingeren  gadver
  6. min een rare positie plassen op de wc nee
  7. de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt) nee
  8. naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus) als ik naar een zou gaan is het prima als mn zus mee gaat
  9. heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut) heel soms nog met een oude knuffel, of scharen met mn bff
  10. veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt) ja, maar ik wordt zelf ook heel nat dus meestal niet echt nodig
  11. Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben soms, zolang mijn ouders er niet zijn
  13. wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb) wel eens gedaan, wel spannend maar heb ook een vriendje
  14. Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen) nee, alleen erna onder de douche
  15. op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken) vroeger wel eens gedaan
  16. met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen  nee
  17. douch straal op je kut richten jaaaa
  18. Wildplassen in het bos nee
  19. vingeren in het kleedhokje jaaaa
  20. in de auto hebben gevingerd ja
  21. tijdens de seks heel veel glijmiddel gebruiken  en dan de lul heel hard heen en weer gaat ja, maar ik wordt zelf ook heel nat dus meestal niet echt nodig
  22. mn schaamhaar lang laten groeien  nee
  23. voor het raam zitten vingeren  nee
  24. naar een hotel gaan en dan daar vingeren (doe ik vaak met m’n zus) nee
  25. de vibrator van mijn zus stiekem gebruiken niet stiekem hoor :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • February 27, 2026

1. in bikini naar de winkel gaan (alle winkels)  DAT IS ZOOO GEIL
  2. voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd)  niet alleen foto’s
  3. met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt)   ja
  4. naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek      niet alleen in de tuin
  5. In M’n onderbroek plassen en dan vingeren   ja
  6. min een rare positie plassen op de wc   jaaa
  7. de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt) dat is echt geil
  8. naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus)   en dan ook nog eens speeltjes gebruiken
  9. heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut)  over mijn knuffels
  10. veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt)  ik plas er altijd op
  11. Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben   ook als ik niet alleen thuis ben
  12. mee bh dragen van m’n zus (die zijn ook te groot) ik heb grotere borsten dan mijn zus, dus die van mij worden lekker plat gedrukt
  13. wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb)   nee
  14. Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen)   dat is zoooo lekker
  15. op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken)  of bij vriendinnen, dat is nog geiler
  16. met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen.    ja
  17. douch straal op je kut richten  dat doet iedereen toch gewoon
  18. Wildplassen in het bos    en dan afvegen met de blaadjes
  19. vingeren in het kleedhokje    dat is zo opwindend
  20. in de auto hebben gevingerd   jaa
  21. tijdens de seks heel veel glijmiddel gebruiken  en dan de lul heel hard heen en weer gaat.  nee
  22. mn schaamhaar lang laten groeien    nee, kaal is mooier
  23. voor het raam zitten vingeren    ja, zodat anderen je kunnen zien
  24. naar een hotel gaan en dan daar vingeren (doe ik vaak met m’n zus)   ja
  25. de vibrator van mijn zus stiekem gebruiken  niet eens stiekem meer

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 28, 2026
  1. in bikini naar de winkel gaan (alle winkels) Doe ik zelf niet echt
  2. voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd) Oei, ook nog niet vaak gedaan
  3. met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt) Is da ni genant?
  4. naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek Zo in de zomer kan ik wel eens topless in m’n beschutte tuin zitte als ik alleen ben
  5. In M’n onderbroek plassen en dan vingeren Euh, da plasse ni
  6. min een rare positie plassen op de wc Nope
  7. de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt) Ja, soms
  8. naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus) Nog niet gedaan, wel eens benieuwd naar
  9. heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut) Ja, kan ik ook wel ens doen
  10. veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt) /
  11. Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben Doe ik ook
  12. mee bh dragen van m’n zus (die zijn ook te groot) Ja, perongeluk wel
  13. wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb) Durf ik wel eens te den
  14. Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen) Nee
  15. op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken) Oei, nee
  16. met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen  Tuurlijk
  17. douch straal op je kut richten  Ja, vind ik wel fijn
  18. Wildplassen in het bos Met de jeugdbeweging
  19. vingeren in het kleedhokje Heel af en toe
  20. in de auto hebben gevingerd Nog niet geprobeerd
  21. tijdens de seks heel veel glijmiddel gebruiken  en dan de lul heel hard heen en weer gaat /
  22. mn schaamhaar lang laten groeien Nee, vind ik ni prettig