Skip to main content

Hoi 

 

Ik heb een vraag aan de jongens

Ik zag vroeger toen ik klein was op het strand soms naakte meisjes

hebben jullie vroeger toen jullie klein waren ook wel een meisje van jullie leeftijd 

naakt gezien en zo ja wat vonden jullie daarvan

Ik zie zo vaak meisjes naakt


Ik zie zo vaak meisjes naakt

Op het internet ja


Vroeger toen ik denk 10/11 was zag ik een meisje uit mn klas naakt. 

En ik zag een keer op het strand een vrouw die geen bikinitopje droeg. Ze lag met haar buik richting de grond dus je zag haar borsten niet helemaal maar soms kon je ze wel een beetje zien. Ik weet nog hoe mn ogen de hele tijd haar kant op gingen, mijn wilskracht was toen niet zo sterk. Het feit dat ze echt super mooi was hielp natuurlijk ook niet.


Ik zie zo vaak meisjes naakt

Op het internet ja

Nee in het echt, makker


Vanaf 0 zag ik mijn moeder naakt😂


Het eerste meisje wat ik naakt zag is mijn zusje. We gingen ook vaak samen in bad toen we klein waren. Nu we wat ouder zijn zien we elkaar nog best vaak naakt. 

Ik heb ook wel andere meisjes naakt gezien maar mijn zusje het vaakste. 


Ik echt al veel in de lagere school als we gingen zwemmen moest iedereen in een grote kleedkamer dus ook de meisjes en dan nu ik 14 ben zie ik m’n beste vriendin nog naakt en da is het 


Zwembad in de douches


ik denk in groep 3 was dat, ik ging altijd samen met een meisje, toen mijn aller beste vriend, naar de wc toe en dus ook wel eens samen in 1 hokje, we hebben ook elkaar aangeraakt gewoon omdat het fijn voelde zonder dat we echt wisten dat het met seks te maken had.


Ik ging vroeger altijd met mijn zusje samen in bad, maar dat stopt toen ik een jaar of 10 werd. Daarna heb ik haar nooit meer naakt gezien, jammer genoeg😊

Later heb ik een keer gegluurd bij twee meiden in de douche bij de sporthal en dat was de eerste keer dat ik naakte meiden zag waar ik geil van werd. Ik was toen 15 en die twee meiden 13 of 14.


Ik zie vaker meisjes en vrouwen naakt


Ik heb veel meiden vrouwen naakt gezien! Maar ja ik ben ook een meisje. En we gingen ook wel naar naaktcampings in Frankrijk. Dus genoeg.

Mijn moeder, mijn zus, mijn oma, een paar vriendinnen.

Ook jongens en mannen heb ik vaak naakt gezien (vader, broertje, buurjongen) Maar ook ging ik wel eens in een bad in de tuin bloot als kind. Ook met vriendinnen/vriendjes. Maar dat hield een beetje op een paar jaar geleden. Maar als je puber bent is het allemaal wel anders. Eigenlijk is dat wel jammer


ZO VAAK en overal!!


Reageer