Vraag

voor het eerst schaamhaar geschoren

  • 29 January 2023
  • 9 reacties
  • 619 Bekeken

Badge

Heyy ik ben een meisje van 13 en heb net voor het eerst me schaamhaar geschoren zonder ervaring of iets. Ik heb gewoon zoveel mogelijk haartjes weggeschoren en het is nu erg netjes. Maar is het erg dat ik het zonder ervaring heb gedaan. Ik heb geen pijn of iritatie


9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Emilyy.xx ,

 

één keertje moet de eerste keer zijn en dat geldt voor alles, dus ook voor schaamhaar scheren.

Zo te horen ging alles goed, dus kun je trots zijn op jezelf.

Goed gedaan 😉

 

Gr. MickeyMouse

 

Badge

@MickeyMouse dankjewel! Ik was gewoon bang dat ik in me huid ging scheren

Neen hoor is normaal je moet het leren door het te doen.

Heb je alles helemaal weg geschoren? Ik ben een jongen en heb dat afgelopen week namelijk wel gedaan maar ik vond mezelf toen ik het in de spiegel zag net een kleuter. 

Heb jij jezelf al naakt in de spiegel gezien en wat vond je het lijken? 

Reputatie 4
Badge +1

Je moet het toch een keer zelf doen en ervaring opdoen. Het is fijn dat het gelijk goed is gegaan.😀

Ik gebruik zelf een scheerapparaat, dat vind ik fijner dan een scheermesje. 

Badge

@RickyB heyy het je niet persee naakt er zitte kleine zwarte stoppels maar het ziet er wel beetje kaal uit en dat vind ik juist mooier. Ik vind het leuker dat ik er nu een beetje als een jong kind uit zie daar😅

Reputatie 4
Badge +3

@Emilyy.xx  fijn dat het goed gegaan is. Ik scheer het zelf ook. Voor mijn leeftijd had ik al echt veel schaamhaar.  Nu is het weet net als 2 jaar terug haha

Badge

Alles is de eerste keer, en zo te horen is het meteen goed gegaan. Ik vind het ook soms lastig, maar gaat altijd goed. Krijg ook alle haartjes weg.

Reputatie 4
Badge +1

Hey yo 

Ik scheer alles al een paar jaar. Maar ik heb altijd dat als ik het een week niet scheer dat het jeukttt hahah dus dat is een beetje het nadeel. Verder is er wel meer kans op schimmels en infecties omdta het haar dat tegenhoud ofzoiets. Maar heb hier zelf nooir last van gehad. Zorg alleen wel dat je het scheert/trimt met een schoon product of dat zou een schaar of eeb scheermes is

Reageer