Vraag

Voor eerstekeer masturberen en beetje geil


Badge

Hoi ik ben 12 en wordt binnenlort 13. Ik las een boek waarin veel gesprekken over seks voorkomt en daarvan werd in een beetje geil. Ik probeerde te masturberen maar ik weet niet of dit op mij leeftijd mag. Maar hierna heb ik nog altijd een geil gevoel.  Ik heb ook mijn maandstonden nog niet

Hebben jullie tips over wat ik kan doen  om van het gevoel af te komen?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik begrijp je wel. Tuurlijk mag je masturberen op onze leeftijd! Je hoeft helemaal niet van dat gevoel af te komen hoor. Ik geef er ook aan toe, ik  heb er als jongen soms zelfs wel wat last van omdat het gevoel zo heel sterk is. Maar je komt daar juist van af door er aan toe te geven.  Op een moment dat het kan natuurlijk. Maar, je hoeft dus echt niet te vinden dat je het niet mag of hoort te doen want het hoort gewoon bij je lijf en leven, en het is ook nog fijn. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. :) 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Anonymus3528  ik ben het helemaal met Tover eens! Het is niet raar en je hoeft niet van dat gevoel af te komen. Wat hij zegt klopt helemaal! Je mag er fijn van genieten en het hoort gewoon bij het leven 🙂 

Groetjes liefs Tartan X 

Badge

Ik ben dus een meisje en ik weet niet echt precies hoe je het moet doen... moet je snel je vinger in en uit je vagina doen? En moet je vinger er helemaal in en uit?

Al heel erg bedankt voor de reacties xx

Reputatie 7
Badge +13

Ik ben dus een meisje en ik weet niet echt precies hoe je het moet doen... moet je snel je vinger in en uit je vagina doen? En moet je vinger er helemaal in en uit?

Al heel erg bedankt voor de reacties xx

Ik weet niet exact hoe het moet maar dat kan je allemaal vinden op https://sense.info/nl/seks/sekstechnieken/hoe-werkt-vingeren

Groetjes mij @Anoniemxv 

Ps: je kunt natuurlijk ook verder op de website kijken 😉

Reputatie 1
Badge +2

Ik ben dus een meisje en ik weet niet echt precies hoe je het moet doen... moet je snel je vinger in en uit je vagina doen? En moet je vinger er helemaal in en uit?

Al heel erg bedankt voor de reacties xx

Het maakt niks uit op welke manier je het doet je moet gewoon lekker doen wat jij fijn vind

Reputatie 5
Badge +3

Hoi hoi. Je mag masturberen gewoon masturberen op die leeftijd. Dat is iets heel normaals en bijna iedereen doet het wel. Het is niet illegaal zolang je geen sexuele handelingen pleegt met een volwassenen ouder dan 18. Dan is namelijk die volwassenen een strafbaar feit aan het plegen. Maar jezelf bevredigen is heel normaal en moet je vooral lekker doen als je daar zin in hebt.  Als jongen zet je je hand op je piemel en trek je je voorhuid over je eikel en ga je heen en weer. Ik heb  geen verstand van vingeren dus als je een meisje bent kun je dat het best opzoeken op internet.

 

groetjes

Badge

Ik ben een jongen en wil je graag helpen 

Hmu als je het voelt😉

Reputatie 5
Badge +5

Zeker mag jij dat al doen, voel vooral geen schaamte. Meeste beginnen wel rond deze leeftijd. Sommige eerder en andere weer iets later. Doe vooral wat je zelf prettig vind, dat is namelijk bij iedereen weer anders. Je kunt idd op Google even op zoeken, de site van sense is wel een hele goed waar heel veel info opstaat. Ontdekt fijn je zelf, zo ben ik ook begonnen en geen spijt van.

Reputatie 7
Badge +13

Trouwens, misschien wel handig om in incognito te doen😉

Reputatie 4
Badge +1

Hooiii!! Ik begon al toen ik 11 was… (Oke, misschien was ik 10,5...😅)… 
Hoe je het ong doet is zo: 
1. 2 vingers op de clitoris
2. Ronddraaien en stimuleren
3. Als je het fijn vindt kun je ook met je vinger in en uit je vagina gaan.

Succes!

Xxx CuteFlower!!

Reageer