Vraag

Voeten van jongens

  • 31 October 2022
  • 3 reacties
  • 621 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen en heb al een tijdje dat ik steeds naar voeten van andere jongens wil kijken. Op school let ik altijd op wat voor schoenen jongens in mn klas aan hebben en ik vind het mooi om te zien als jongens slippers of sandalen dragen in de zomer. 

Met gym kijk ik altijd stiekem als een jongen zich omkleed en zijn sokken uit trekt. Ik wil eens aan de sokken van een jongen ruiken maar weet niet hoe ik dat moet doen en durf het steeds niet. Ook fantaseer ik vaak dat een jongen zijn voeten op mijn schoot legt en ik ze mag masseeren ruiken en likken en alles.

Een keer gebeurde het dat ik met mn ouders op een terras zat in de zomer bij een hotel en naast ons zat een andere jongen met zijn moeder. Het was echt een super mooie jongen met sandalen aan en ineens deed hij ze uit en legde zijn voeten op het kussen van de terrasbank. Ik kon heel goed zijn tenen en alles zien en later ook de onderkant van zijn voeten. Ik moest hele tijd blijven kijken en ik kreeg ineens een stijfe zelfs. 

Ik schaamde me best wel en hoop dat mn ouders niks in de gaten hadden. Hebben meer dit en is dit raar? Weet niet goed wat ik ermee moet. 

 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Dan heb je waarschijnlijk een voetenfetish. Is heel normaal hoor

Badge

Ik ken wel iemand die precies het zelfde heeft en opzoek is naar iemand wil je misschien in contact komen met hem? Dan vraag ik dat even.

Dankjewel voor de reacties. Alleen mag dat hier niet denk ik om met elkaar in contact te komen dus dat kan niet. 

Reageer