Vraag

voetbal douchen meiden

  • 7 April 2023
  • 3 reacties
  • 1391 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

hoi ik ben een meisje van 13 jaar en ik zit op voetbal alleen ik zit nu in een gemengd team maar ik moet straks naar een meiden team en dan moet ik daar douchen ik vind het heel spannend en wat als ik ongesteld wordt hebben jullie tips

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 6: Plaats op het forum geen persoonsgegevens.


3 reacties

Volgens mij is het helemaal niet verplicht om te douchen, en als je dat niet fijn vind wacht je daar toch gewoon mee tot je thuis bent, ik doe dat zelf ook als ik klaar ben met sporten

Reputatie 4
Badge +1

Zoals de gebruiker hierboven zei ben je niet verplicht om te douchen. Ook vinden de meesten meiden ongesteld zijn niet erg gek en maakt het niet uit of je ongesteld bent of niet.

Nou ik voetbal ook, als ik ongesteld ben douche ik meestal niet.  Maar als ik douche draag ik een tampon en zorg ik dat ik het touwtje en beetje naar binnen duw. Dan ziet niemand het.  Maar je moet wel tampons willen en kunnen dragen want ik zou het wel echt heel vies vinden als een teamgenoot gaat douchen zonder tampon.  Dan kan je beter niet douchen. 

Reageer