Skip to main content

Ik ben een jongen van 16 jaar en was nooit echt een sportliefhebber tot vorig jaar en toen ineens vond ik voetbal geweldig om te kijken. Ik heb daarna ook fifa gekocht en veel gespeeld maar ik had nooit echt zin om het te spelen maar vorige maand heb ik een bal gekocht en nu doe ik niks liever dus wil ik bij mijn plaatselijke voetbal vereniging op test meetrainen voor te kijken of het me bevalt maar ik zit ermee in dat ze na de training moeten douchen en ik heb dus schrik dat ik een stijve ga krijgen onder de douche en dat ze me dan gay zouden vinden en uitlachen en dat ik dan nooit echt bij de groep zou horen.

kan iemand mij helpen?

hey, 

Gewoon op voetbal gaan, zo iets kleins moet jou niet stoppen met het voetbal!

Je kan deze dingen doen:
Een spier aanspannen wnr je een erectie voelt aankomen, bijvoorbeeld je kuit of bovenbeen. 
Een elastiekje gebruiken
Je penis zetten in een andere positie 

En anders gewoon aan de trainer zeggen dat je niet mag douchen van je ouders. 

Groetjes, Sano07


Ik zit ook om voetbal maar ben een meisje.. ik vind het niet echt fijn om meiden naakt te zien.. akward dus, hehe... k ben inmiddels 12 en ja, je begint tw groeien en komt in de puberteit dus er komen en gaan dingen.. maar bij jou @Azerty32 is dat al gebeurd.. ik vind de tips van @Sano07  heel goed! Het maakt niet uit of je gay of lesbisch of bi bent! Ik ben lesbisch en iedereen in mijn team support mij!  :)

Ik wens je veel suc6 @Azerty32 !♡

Grtjes ehm   :)


ik zou me daar geen zorgen over maken, iedereen zit hiermee, ook de jongens die al lang op voetbal zitten.

gewoon douchen en niet teveel mee bezig zijn, dan zul je zien dat de kans op een erectie heel klein is, en als het gebeurd? Ja dan is het maar zo, je zal echt niet de eerste en zeker niet de laatste zijn.

Als je met je voetbal maten aan het kletsen bent en even gaat douchen zul je veel te afgeleid zijn daardoor en moe van de training om snel een erectie te krijgen, laat dat je niet weerhouden om lekker te gaan voetballen.


Bedankt voor de reacties allemaal!


Reageer