Vraag

Voet fetish met een meerderjarige


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik denk dat mijn neef, die wat ouder is dan mij, een voet fetisj heeft. Ik zie hem vaak kijken naar mijn voeten en hij kietelt ze ook wel eens, maar verder is er niks gebeurt. Ik vind het best spannend en leuk, maar omdat hij ouder is weet ik niet zo goed wat ik moet doen.

Iemand die mij wat advies kan geven?

10 reacties

Ik ben zelf 17, en mijn neef is 22 jaar.
Als je het leuk vindt dat hij je voeten kietelt, laat je hem je voeten kietelen.
Hoi,

Je kunt het hem vragen. Het kan zijn dat hij een voet fetish heeft, maar niet bij jou denk ik. Mijn vader deed ook wel aparte dingen (Wat ik me nu pas besef dat apart is.). Maar hij deed het uit liefde en lol. Dus het hoeft niet per se seksueel of verkeerd over te komen :)

-Robin
Ik vind het inderdaad leuk als hij me kietelt, maar ik wil zelf wel meer maar door de leeftijd verschil ben ik bang dat het verkeerd kan zijn.

Ik heb wel gemerkt dat hij een stijve krijgt wanneer hij mijn voeten kietelt, daarom vind ik het ook zo spannend, ik durf het alleen niet te vragen.

Zal onze verschil in leeftijd een probleem kunnen zijn?
Hoi,

Vind je het leuk als in gewoon lol? Of wordt je opgewonden? En een stijve krijgen hoeft opzich niet erg te zijn. Hij heeft waarschijnlijk wel een fetish. Maar doet het bij jou voor de lol.


Wat betreft jullie leeftijd, het heeft er niks mee te maken als jullie lol hebben. Maar als het dieper gaat maakt leeftijd ook niet uit, jullie zijn familie en dat lijkt me best raar als het seksueel gaat, ook als jullie beide 17 of 22 zijn. Klinkt onaardig, maar zo is het helaas.


-Robin 🙂
Dat leeftijdsverschil maakt niks uit, omdat het maar een verschil is van vijf jaar. De regel dat een meerderjarige niet met een minderjarige naar bed mag, is gemaakt voor grotere verschillen. De rechter gedoogt het als het tussen iemand van zeventien en 20 gaat.

Dat extra probleem wat Robin aankaartte, is dat jullie familie zijn. Omdat hij een neef is, is het niet verboden om verder te gaan; het is zelfs niet verboden om seks te hebben als neef en nicht, wel als broer en zus. Ik weet niet of hij een verre neef is, of een direct familielid. Als je een kinderwens hebt, wordt het gevaarlijk, omdat jullie kind dan aandoeningen kunnen krijgen. Adopteer dan. Gebruik in ieder geval een condoom. Als hij een verre neef van je is, geldt dit minder.

Verder weet ik niet of hij verder wil of dat hij het gewoon leuk vindt om te kietelen.
Hij is gelukkig wel een verre neef, kennen elkaar net 2 jaar maar we gaan goed met elkaar om. Ik ben nog maagd en dat wil ik nog blijven en zie niet echt een relatie met hem zitten maar meer gewoon voor de fun. En als ik lees wat Geen_Naam schrijft, ik wel wat verder wil gaan en hem verleiden met mijn voeten. Misschien zelfs aftrekken met mijn voeten.

Ja hij heeft een voet fetish en wordt daar ook opgewonden van waarschijnlijk door jou voetjes . Leeftijd is niet het probleem familie wel. Maar het is vere familie zeg je. Mijn advies, denk goed na voor je wat begint en luister naar je gezonde verstand 

Reputatie 1
Badge +3

je kunt ook gewoon zeggen dat je het niet leuk vindt of je schoenen en sokken aanhouden

Badge

Je kan ook gwn als hij je voeten kietelt je voeten naar zijn gezicht doen(langzaam) en kijken wat zijn reactie ik heb zelf ook een voeten fetisj 

Reageer