Vraag

voelt anaal vingeren écht goed?

  • 7 March 2022
  • 8 reacties
  • 2263 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Een 3 maanden geleden heb ik voor het eerst geprobeerd mijn anus te vingeren, eerst geprobeerd fatsoenlijk mijn vinger(s) erin te krijgen. Dat lukt nu wel. Maar ik voel er niks “fijns” bij. Dus toen ben ik gewoon gaan masturberen terwijl ik m’n kont vingerde, daardoor kreeg ik wel een fijn gevoel rondom mijn geslachtsdeel én anus maar gewoon niet bij mijn anus zonder ondertussen ook te masturberen bij mijn geslachtsdeel. Ben ik gewoon te ongeduldig en moet ik langer mijn anus vingeren om iets lekkers te voelen of doe ik iets verkeerd? 


8 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Je moet je prostaat in je anus zien te vinden. dit voelt aan als een soort walnoot ongeveer op 5 cm diepte aan de kant van je buik en word gezien als de mannelijke G-spot. als je deze masseert ga je een heerlijk gevoel ervaren. bij opwinding zul je ervaren dat je prostaat ook begint te zwellen. bij genoeg stimulatie van de prostaat kun je zelfs spontaan klaarkomen zonder af te trekken maar dat vergt wel enige oefening. (anaal orgasme is ook super intens!) ik zou sowieso ook genoeg glijmiddel gebruiken, dan gaat het wat soepeler allemaal. je hebt ook speciale prostaat seks speeltjes die het nog gemakkelijker kunnen maken om te genieten van prostaat massage

Ik vind het vervelend om het zo te brengen, sorry alvast, maar omdat we nu over anatomie praten, moet ik wel even benadrukken dat er op dit gebied wel verschil is tussen een jongens- en een meisjeslichaam. Een meisjeslichaam heeft namelijk geen prostaat. Daarom is anale stimulatie voor degenen in een jongenslichaam ook vaak gevoeliger en bevredigender dan degenen in een meisjeslichaam. Zoals je zegt, kan anale stimulatie wel bijdragen aan een orgasme in combinatie met clitorale of vaginale stimulatie. Daarnaast is de anus bij de een gewoon wat gevoeliger dan bij de ander.

Reputatie 4
Badge +2

-onnodige quotes verwijderd-

TS is een jongen

Reputatie 7
Badge +7

-onnodige quotes verwijderd-

 

Ja, maar ze heeft wel gelijk. Ik ben transgender. Ik ben dus idd een jongen, maar ik heb een meisjeslichaam. 

Reputatie 4
Badge +2

-onnodige quotes verwijderd-

dan ben je geboren met een prostaat dus. en waarschijnlijk nog veel te jong om deze te laten verwijderen 

Reputatie 5
Badge +3

Je moet je prostaat in je anus zien te vinden. dit voelt aan als een soort walnoot ongeveer op 5 cm diepte aan de kant van je buik en word gezien als de mannelijke G-spot. als je deze masseert ga je een heerlijk gevoel ervaren. bij opwinding zul je ervaren dat je prostaat ook begint te zwellen. bij genoeg stimulatie van de prostaat kun je zelfs spontaan klaarkomen zonder af te trekken maar dat vergt wel enige oefening. (anaal orgasme is ook super intens!) ik zou sowieso ook genoeg glijmiddel gebruiken, dan gaat het wat soepeler allemaal. je hebt ook speciale prostaat seks speeltjes die het nog gemakkelijker kunnen maken om te genieten van prostaat massage

Zelf vind ik anaal vingeren lastig en probeer dit met glijmiddel te doen of met een speeltje aangezien ik dan beter bij mijn prostaat kom.

Reputatie 7
Badge +7

-onnodige quotes verwijderd-

dan ben je geboren met een prostaat dus. en waarschijnlijk nog veel te jong om deze te laten verwijderen 

Nee, het is andersom. Ik ben een transjongen. Ik heb dus een meisjeslichaam maar ik identificeer me als een jongen.

Reputatie 4
Badge +2

Nee, het is andersom. Ik ben een transjongen. Ik heb dus een meisjeslichaam maar ik identificeer me als een jongen.

ah oke, ja dan klopt het inderdaad dat je geen prostaat hebt. dan zul je dat gevoel ook nooit leren kennen qua prostaat massage

Reageer