Skip to main content
Vraag

Voelde jullie vagina als kind ook al nat aan ?

• March 7, 2023
  • 15 reacties
  • 5516 Bekeken

Misschien een rare vraag maar ga hem toch stellen overal hoor en lees ik dat meisjes hun vagina pas in de pubertijd nat gaat aanvoelen maar mijn vagina is eigenlijk nooit droog geweest en heeft altijd al vochtig aangevoeld bij mijn weten zelfs in mijn kleutertijd was dit al zo.  Ben ik het enige meisje dat dit heeft en is bij andere meisjes hun vagina echt droog tot op een bepaalde leeftijd ? Heb het ook al aan mijn bff gevraagd maar zij zegt dat ze er op die leeftijd nog niet echt mee bezig was en het zich niet meer kan herinneren omdat ze er nooit op gelet heeft.

15 reacties

een.meisje.dat.van.duits.houdt

heyyy ik had dat ook wel eens ja

• March 8, 2023

@that.horse.girl.1  Bedankt voor je eerlijk antwoord

• July 7, 2023

Mijn kutje is ook altijd al een beetje nat geweest telkens ik het aanraakte ook als kleuter al denk dat dit bij elk meisje wel zo is en dat dit vooral komt van het plassen want denk niet dat een meisje op die leeftijd al vaginale afscheiding kan hebben maar weet het niet zeker.

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 7, 2023

Hoi, ik ben en jongen maar ik denk dat het zo hoort omdat het anders uitdroogt en als het dan droog zou zijn dan krijg je denk ik net zo iets als je besneden bent als jongen.

Groetjes, 

@Ann0 

• July 8, 2023

Vroeger speelden ik en mijn zusje best vaak doktertje en als ik haar dan moest onderzoeken en haar kutje bekeek en aanraakte en een beetje open deed dan was dat ook altijd wel wat nat en glibberig. Ik denk dat het wel normaal is. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 22, 2023

Hoi, Girlpower ik ben een jongen maar wat bedoel je met dat je vagina nat is?

• July 23, 2023

@Boypower Dat een vagina van een meisje altijd wel vochtig aanvoelt is bij mij ook altijd al zo geweest.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 23, 2023

@Tweety  dus bedoel je als je het aanraakt dat je dan natte vingers hebt of is dat pas als je het erin stopt?

• July 24, 2023

@Boypower  Als je een meisje haar vagina aanraakt tussen haar schaamlippen voelt het altijd vochtig en glibberig aan vooraal onderaan haar vagina anders zou een meisje ook nooit seks kunnen hebben moest het droog zijn en als je er in gaat voelt het nog natter aan.

• October 27, 2024

Hallo, ik ben meisje van 13, bij mij is mijn vagina altijd heel droog, dat is idd zoals dat een eikel van een besneden piemel meestal erg droog is. 

Als kind had ik dat minder dan waren mijn lippen die toen nog klein waren altijd nat

• October 27, 2024

ik denk tot een jaar of 8 was het allemaal droog en kinderlijk, daarna zal het wel meer en meer gaan groeien zijn en vanaf ik denk 10-11 was het meer en meer nattig alleen  binnenin. Nu is het natuurlijk wel anders. 

IAmYourGirl
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 26, 2025

Hey meid,

Ik snap je vraag helemaal. En je hebt geluk, want Mevrouw Seksueel Professional staat voor u klaar! (Grapje maar haha.) Ik was er als klein kind al best een beetje mee bezig want ik heb een oudere nicht met een vriendje en die was daar altijd al mee bezig. Ik weet eigenlijk niet hoe mijn k*t droog aanvoelt. In mijn herinneringen is het altijd al nat geweest. Maar ik zit nu zwaar in de puberteit dus nu is het normaal (toch???). Ik heb je reacties gelezen en de meeste meiden hebben ook een natte k*t. Ik zou me er niet zo veel zorgen om maken, maar als het blijft zitten zou ik even met iemand praten. Denk aan een huisarts, je ouders of een beste vriendin. Ik hoop dat het helpt!

De woelewapjes van K. :) 

P.S: ik ben 12 

• January 27, 2025

Ik had ook dat het altijd wel iets vochtig was. Maar echt dat supernatte werd duidelijker en veel meer vanaf mijn elfde zoiets . nu nog meer als je je geil voelt

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 28, 2025

Ja het hoort er bij .

Bij mij was hij ook altijd wel nat denk dat wel.het beste is dat hij nat is  dan kan hij nooit uitdrogen 

XLBigboy
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 2, 2025

Ik heb mijn zus ze was toen 14 en  ik was 12 bloot gezien. Toen was ze ook erg nat . 

Ik was zo opgewonden van geraakt dat uit mijn piemel voorvocht slijm  kwam. Het nat worden bij jongens. Dat is ook  een natuurlijke glijmiddel. Dus beide geslachten hebben het!  

*Tekst aangepast door de Kindertelefoon door forumregel 6*