Skip to main content

Misschien een rare vraag maar ga hem toch stellen overal hoor en lees ik dat meisjes hun vagina pas in de pubertijd nat gaat aanvoelen maar mijn vagina is eigenlijk nooit droog geweest en heeft altijd al vochtig aangevoeld bij mijn weten zelfs in mijn kleutertijd was dit al zo.  Ben ik het enige meisje dat dit heeft en is bij andere meisjes hun vagina echt droog tot op een bepaalde leeftijd ? Heb het ook al aan mijn bff gevraagd maar zij zegt dat ze er op die leeftijd nog niet echt mee bezig was en het zich niet meer kan herinneren omdat ze er nooit op gelet heeft.

heyyy ik had dat ook wel eens ja


@that.horse.girl.1  Bedankt voor je eerlijk antwoord


Mijn kutje is ook altijd al een beetje nat geweest telkens ik het aanraakte ook als kleuter al denk dat dit bij elk meisje wel zo is en dat dit vooral komt van het plassen want denk niet dat een meisje op die leeftijd al vaginale afscheiding kan hebben maar weet het niet zeker.


Hoi, ik ben en jongen maar ik denk dat het zo hoort omdat het anders uitdroogt en als het dan droog zou zijn dan krijg je denk ik net zo iets als je besneden bent als jongen.

 

Groetjes, 

@Ann0 


Vroeger speelden ik en mijn zusje best vaak doktertje en als ik haar dan moest onderzoeken en haar kutje bekeek en aanraakte en een beetje open deed dan was dat ook altijd wel wat nat en glibberig. Ik denk dat het wel normaal is. 


Hoi, Girlpower ik ben een jongen maar wat bedoel je met dat je vagina nat is?


@Boypower Dat een vagina van een meisje altijd wel vochtig aanvoelt is bij mij ook altijd al zo geweest.


@Tweety  dus bedoel je als je het aanraakt dat je dan natte vingers hebt of is dat pas als je het erin stopt?


@Boypower  Als je een meisje haar vagina aanraakt tussen haar schaamlippen voelt het altijd vochtig en glibberig aan vooraal onderaan haar vagina anders zou een meisje ook nooit seks kunnen hebben moest het droog zijn en als je er in gaat voelt het nog natter aan.


Reageer