Skip to main content

Hey ik ben een jonge 15 en ik masturbeer best veel maar sinds een tijdje doe ik het met glijmiddel en dat is best fijn. Het is durex. En ik had me moeder daar voor gevraagd want dat soort dingen zeg ik liever tegen me moeder dan me vader. Maar ik voel nog steeds  schuldig over dat me moeder weet dat ik masturbeer en dat ik dat doe met glijmiddel . Maar heeft iemadn misschien daar tips voor om me daar wat minder schuldig voor te voelen. Misschien beetje raar vraag.

Heyy @frodo143,

Ik denk dat iedere moeder wel weet daar haar kind op een bepaalde leeftijd begint te experimenteren dat wist ze waarschijnlijk ook als je het niet aan haar had verteld hoor!😉

Masturberen is echt hartstikke normaal, dat hoort bij de pubertijd en het is ook gezond om te doen en dat weet je moeder echt wel. Schaamte is echt niet nodig en je moeder vindt het echt niet erg dat je dit doet dat weet ik zeker!

Groetjess van ItsJustMe <3


Hoef je je helemaal niet schuldig over te voelen. Elke jongen van onze leeftijd trekt zichzelf af en dat is heel normaal. Elke vader en moeder weet dat dus niks om je schuldig over te voelen.


Zoals eerder gezegd weten bijna elke ouder dat hun zoon/dochter op een gegeven moment gaan experimenteren. Mijn ouders, broer en broertje weten ook dat ik me aftrek. Sterker nog m’n oudere broer heeft het me geleerd en bij mij voorgedaan en mn moeder heeft me inmiddels 2x “betrapt”. Nu als m’n moeder, broer of broertje binnen komt en ik ben me aan het aftrekken ga ik gewoon door. En je ouders zijn ook jong geweest en hebben het het waarschijnlijk ook gedaan


Reageer