Voel ik me seksueel tot mijn beste vriend aangetrokken?

  • 21 April 2023
  • 4 reacties
  • 228 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik heb een beste vriend en ik had laatst ineens voor het eerst dat ik me seksueel tot hem aangetrokken voelde? Het was heel verwarrend en ik weet niet of t gewoon nieuwsgierigheid was, of dat ik me echt seksueel tot specifiek hém aangetrokken voelde. Maar laat ik de situatie uitleggen; we kennen elkaar nu iets van 2 jaar en hadden een beetje een moeizaam begin doordat ik hem leuk vond maar hij mij niet en hij zich dus best ongemakkelijk voelde rond me, ondanks dat hij wel vrienden met me wilde worden. Nu zijn we wel heel goed bevriend. Ik ben hem alleen misschien weer leuk gaan vinden... Mijn gevoelens zijn heel onduidelijk tho. Het voelt niet echt alsof ik verliefd op hem ben, maar het voelt ook niet echt alsof ik platonische gevoelens voor hem heb. Seksueel gevoelens heb ik sowieso nooit voor hem gehad (op zoenen na, enkele keren), tot voor kort. Ik heb wel altijd gehad dat ik veel (platonisch) lichamelijk contact met hem wou hebben en dat is dan extra sterk wanneer ik moe ben. Laatst was ik ook moe, echt verschrikkelijk moe. We waren op schoolreis naar t buitenland met onze jaarlaag en hadden een flinke wandeling gehad die dag en waren ons nu aan t klaarmaken voor bed in t hostel. Op dat moment had ik ineens heel erg zin om tegen hem aan te gaan liggen en zijn kruis aan te raken met mijn hand. Ook was ik heel nieuwsgierig naar hoe zijn kruis eruitzag. 

Ik heb echt geen idee wat ik van dit alles moet denken of wat ik nu moet doen. Al helemaal aangezien ik niet eens weet of ik romantische gevoelens voor hem heb of alleen gewoon platonische gevoelens.

Please help me!


4 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Ik denk dat je gewoon nieuwsgierig bent. Tenzij je nooit over hem heen bent gekomen dan kan het zijn dat je weer wat verliefder word

Reputatie 1
Badge

Whatever the case, wat is t beste om nu te doen? Moet ik t hem vertellen of kan ik t beter voor mezelf houden?

Reputatie 2
Badge +2

Whatever the case, wat is t beste om nu te doen? Moet ik t hem vertellen of kan ik t beter voor mezelf houden?

Weet je of hij gay is? Zoniet hoe zou hij het vinden als een andere jongen een crush op hem had? Als je dat niet weet moet je t eens vragen zonder te suggereren dat jij diegene bent. Zo krijg je een eerlijk antwoord waarschijnlijk

Ik denk dat het meer nieuwsgierigheid is dan echt aantrekkingskracht. Als je er iets mee wilt doen zou je er over kunnen praten.

Reageer