Vraag

vlak na sex soort slijm fluid water?

  • 18 July 2023
  • 6 reacties
  • 366 Bekeken

Badge

Hey hey,

 

ik heb mijn 2e x sex gehad alleen dit keer was er iets anders? Vlak na we klaar waren eigenlijk soort van nog bezig verloor ik ineens soort van slijm achtig water fluid? Geen “squirt” was ook niet mega veel maar wel echt zichtbaar op de grond- dit was meer vast? Ofzo klinkt een beetje gek maar ik heb geen idee wat het kan zijn en had er geen controle over ofzo? Mn vriend zei dat het niet erg was maar ik vind het eigenlijk wel erg  🤷‍♀️ en wil het graag voorkomen. 
 

ook was er niet echt voorspel dus ging het al wat lastiger en pijnlijker weet niet of dat er mee te maken heeft maar 

 

iemand een idee?

groetjes!


6 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Dat is een teken dat bacteriën in jouw vagina in aanraking komen met andere bacteriën maar dat betekent alleen maar dat het gezond bij je vagina is

Badge

Dat is een teken dat bacteriën in jouw vagina in aanraking komen met andere bacteriën maar dat betekent alleen maar dat het gezond bij je vagina is


Aah oké! Met condoom gebeurd dit niet? 

Reputatie 3
Badge +3

@Appel22 dat weet ik dan weer niet 

Dat gaat waarschijnlijk gewoon vaginaal slijm zijn is normaal dat dat uit je vagina komt heb ik ook vaak na het vingeren is dik wit slijm. Het kan misschien ook gewoon wat sperma van je vriend geweest zijn dat er terug uitliep en seks zou eigenlijk geen pijn mogen doen volgende keer zorgen voor genoeg voorspel zodat je wel nat genoeg bent je kan desnoods stiekem een klein beetje in je onderbroek plassen net voor de seks dat werkt als natuurlijk glijmiddel en je vriend merkt  het verschil toch niet die denkt gewoon dat je erg nat bent doe ik ook vaak als ik mij vinger werkt echt perfect en is ook nog eens extra geil. Je kan je vriend je ook eerst laten beffen zodat je daar nat genoeg van wordt seks dient fijn te zijn en geen pijn te doen.

Badge

Dat gaat waarschijnlijk gewoon vaginaal slijm zijn is normaal dat dat uit je vagina komt heb ik ook vaak na het vingeren is dik wit slijm. Het kan misschien ook gewoon wat sperma van je vriend geweest zijn dat er terug uitliep en seks zou eigenlijk geen pijn mogen doen volgende keer zorgen voor genoeg voorspel zodat je wel nat genoeg bent je kan desnoods stiekem een klein beetje in je onderbroek plassen net voor de seks dat werkt als natuurlijk glijmiddel en je vriend merkt  het verschil toch niet die denkt gewoon dat je erg nat bent doe ik ook vaak als ik mij vinger werkt echt perfect en is ook nog eens extra geil. Je kan je vriend je ook eerst laten beffen zodat je daar nat genoeg van wordt seks dient fijn te zijn en geen pijn te doen.

Thanks voor de tips! 
Was inderdaad niet echt voorspel.

was geen dik wit slijm, echt water, dun, doorzichtig wat- best wel echt een zichtbare “plas” op de grond achterliet vandaar dat ik het best schamend vond..Ook al is dat niet nodig. 

@Appel22  Graag gedaan hoor als het waterachtig was kan het ook zijn dat je plassend bent klaargekomen daar is niks raar of vies aan integendeel plas kan seksueel juist heel opwindend zijn maar dat is mijn mening natuurlijk maar ik wil niet offtopic gaan wou alleen maar helpen.

Reageer