Vraag

Vingeren vraag

  • 9 March 2023
  • 1 reactie
  • 318 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heyyy

 

Ik had n vraag: kan het pijn doen als je echt met je vinger in je vagina gaat? Want als ik t probeer is het net alsof er een bot voor zit ofz en ik krijg m ook niet verder dan 1 centimeter erin.. Moet iik gwn in 1x doordrukken of moet ik juist voorzichtig doen of juist iets heel anders? tips graag


1 reactie

Hey vingeren mag absoluut geen pijn doen dus zeker niks forceren door hard gaan te duwen zorg er eerst voor dat je vagina voldoende nat is voor je met je vinger naar binnen probeert te gaan als je niet geil bent gaat het ook niet lukken. Probeer eerst gewoon zachtjes over je vagina en clitoris te wrijven  zodat je opgewonden geraakt want pas dan wordt je vagina nat. Je kan ook een klein beetje plassen zo glijd alles lekker en wordt je vagina vanzelf nat veel meisjes plassen als ze masturberen doe het zelf ook altijd. Als je plassen vies vind kan je ook altijd gewoon glijmiddel op waterbasis gebruiken kan je gewoon in kruidvat enzovoort kopen. Nog een tip de meeste meisjes komen niet klaar van met hun vinger naar binnen te gaan maar door over hun vagina en clitoris te wrijven maar ook dan moet je nat genoeg zijn anders gaat het irriteren en onaangenaam aanvoelen dus ook hier eventueel een beetje plassen of glijmiddel kopen.

Reageer