Vraag

vingeren voor jongens

  • 20 February 2022
  • 2 reacties
  • 538 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een jongen van 15 en voor een tijdje word ik best opgewonden van mannen die anaal doen, ik wil ook proberen om mezelf te vingeren daar beneden maar ik weet niet hoe, het ging de eerste keer een beetje stroef en het voelde wel een beetje lekker maar het ging niet helemaal goed. Heeft iemand tips hoe ik deze ervaring lekkerder kan maken, ik zou best dingen willen aanschaffen hier voor maar ik weet niet wat want me ouders kunnen zien wat ik koop dus ik wil het niet te opvallend maken. Dus als je tips hebt laat het me weten:]

Oops had de titel verkeerd gespeld lol


2 reacties

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik kan je wel zeggen dat glijmiddel wel heel belangrijk is. Je anus maakt, in tegenstelling tot de vagina, niet zelf vocht aan wat penetratie vergemakkelijkt. Dit zal je dus zelf toe moeten voegen. Je kunt speeksel proberen maar glijmiddel werkt natuurlijk beter en gaat ook langer mee.

Je kunt eens overwegen om glijmiddel en een toy aan te schaffen bij een online seksshop. Deze zorgen meestal voor discrete bankafschriften zodat je daaraan niet kan afzien dat het om sekswinkel gaat (dit moet je voordat je bestelt natuurlijk altijd even checken op die site maar de meeste grote online seksshops hebben dit wel).

Wat ook een oplossing is, is een bol.com cadeaukaart. Deze kun je online bestellen maar kun je ook kopen bij verschillende winkels zoals de AH, Jumbo, Vomar, Bruna en Primera. Je ouders kunnen dan hooguit zien dat je een cadeaukaart hebt besteld en als je contant betaalt weten ze dat helemaal niet. Met deze cadeaukaart kan je op bol.com dan een toy kopen zonder dat je bankrekening erbij komt kijken die je ouders misschien checken. Op bol.com moet je trouwens ook even onderzoek naar de verkoper voordat je bestelt. (Op bol.com kunnen veel aanbieders hun producten aanbieden maar zij hebben natuurlijk allemaal andere werkwijzen. Je krijgt je pakketje dus van bedrijf x via bol.com. De verpakkingen zijn dus ook van bedrijf x.) Het zou vervelend zijn als je dan een pakketje binnenkrijgt waar levensgroot de naam van de seksshop opstaat. Om dit uit te sluiten kun je bij "over deze verkoper” of ‘voorwaarden van partner’ kijken of reviews lezen. Als daar iets staat over discreet/neutraal verzenden, zit je goed. Dan staat de afzender dus niet op de verpakking.

Je kunt het ook laten afleveren bij zo'n bezorgpunt in de buurt. Dan loop je het risico niet dat je ouders het pakketje aannemen aan de deur en je gaan ondervragen wat er in zit of erger, hem zelf openmaken.

Reputatie 5
Badge +3

ik zou niet gelijk een speeltje kopen, ga eerst eens met je vingers op onderzoek uit en probeer wat verschillende dingen uit. Zo kom je er al snel achter of je het echt lekker vind.

als je geen glijmiddel hebt kun je ook bijvoorbeeld een klein beetje olijfolie gebruiken, dan zul je merken dat het al veel beter zal glijden en lekkerder zal voelen.

zelf vinger ik mijn kont nog weleens tijdens het masturberen en daar kom ik altijd harder van klaar

Reageer