Beantwoord

vingeren tips?

  • 11 March 2020
  • 9 reacties
  • 7285 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heeft iemand tips voor te vingeren?

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 March 2020, 00:31

Bekijk origineel

9 reacties

Heeft iemand tips voor te vingeren?

Speeksel gebruiken

Hey,

Ā 

hoe vinger je zelf?

Je zou eens een ā€œhomemade vibratorā€ app kunnen downloaden, zoek vibrator in je appstore/playstore, zet m aan en doe er een zakje omheen (voor de hygiĆ«ne) werkt wel! Je kan een aantal dingen gebruiken, word meestal wel afgeraden. Maar ik denk dat als je iets gebruikt zoals het handvat van je borstel dat dat ook wel werkt, of dingen die glad zijn en geen gevaar voor je vagina kunnen zijn. Zorg wel dat je alles netjes schoon maakt, gebruik geen scherpe dingen of iets wat met een vloeistof te maken heeft wat in je vagina zou kunnen komen. De douchekop is ook een populair dingetje, verder vinger ik met mijn linkerhand, mijn vingers haaks in mijn vagina en dan dat mijn wijsvinger (indien gewenst ook je middelvinger) naar boven wijst en dan op en neer met je vingers, en met je andere hand je clitoris. Zo kan ik squirtend komen. (Squirtend klaarkomen is spuitend klaarkomen maar dan met je vagina) hele hoop ideetjes te vinden op en rond het internet!Ā 
Ā 

ik hoop dat je er wat aan hebt, laat het me weten :)

Ā 

Xxx AGirl1234

Badge

Je kan een elektrische tandenborstel gebruiken en die op je clitoris zetten (je moet wel oppassen dat je dat opzetstukje alleen daarvoor gebruikt) en je kan 1 ijsklontje in je vagina stoppen(don't worry als hij er nii uitkomt. T is water, het smelt)

Ā 

Hopelijk heb je hier iets aan! Laat me weten als je het hebt geprobeert hoe het is gegaan

Reputatie 6
Badge +5

Hoi Mysteryguest2006,

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal.
Het gebruiken van een elektrische tandenborstel kan gevaarlijk en niet hygiƫnisch zijn.
Sekstoys zijn wel veilig om te gebruiken.Ā 
Voor correcte informatie verwijzen we je naarĀ https://sense.info/nl/zoeken?term=seksspeeltjeĀ 

Groetjes,

Renske
De KindertelefoonĀ 

Badge

tips nodig zit nu te doen met een tandenborstel maar heb meer tips nodig wat voelt lekker

ik doe het hurkend omdat dan alles goed openstaat, dan eerst stop ik 2 vingers in mijn kut en ga ik ook citoris wrijven, als je merkt dat je klaar komt wrijf wat langzamer en daarna weer sneller.Ā 

nou ik doe dat in iedergeval en succes met klaarkomen

Reputatie 2
Badge

Hey probeer onder de douche met de douchekop op je klit te gaan voelt mega fijn! Echt een goede tip

Badge

Ik ga op mijn bed liggen, of hurkend! Met je vingeren eerst over je klit en dan op een moment naar binnen!als je niet klaarkomt gebruik een x als je onder de douche staat de stralen van de douche! šŸ„µā¤ļø

Badge

Je kan een elektrische tandenborstel gebruiken en die op je clitoris zetten (je moet wel oppassen dat je dat opzetstukje alleen daarvoor gebruikt) en je kan 1 ijsklontje in je vagina stoppen(don't worry als hij er nii uitkomt. T is water, het smelt)

Ā 

Hopelijk heb je hier iets aan! Laat me weten als je het hebt geprobeert hoe het is gegaan

Ik zou zelf geenĀ elektrische tandenborstel gebruiken, je kan snel wondjes krijgen van het opzetstukje. Is dus niet echt fijn.Ā 

Reageer