Skip to main content
Vraag

vingeren spannender maken(alleen)

• March 16, 2025
  • 4 reacties
  • 717 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoiii! Ik vinger zelf al een tijdje maar het begint wen beetje saai te worden. Ik zou het weer spannend willen maken en mss ook meer vingers gebruiken op dit moment kan ik alleen nog maar 1 in beide gaten stoppen(ik ben een meisje) en ik zou er meer in willen hebben jullie tips of trucje?

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 18, 2025

Gebruik misschien is speeltjes

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 18, 2025

@geilejongen ik heb zojuist mijn buttplug binnen gekregen maar ben op dit moment ongesteld dus ik ga het gebruiken over 2 of 3 dagen ongeveer.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 18, 2025

@geilejongen hoii! Ik heb het toch vandaag zojuist geprobeerd het valt erg tegen en ik heb ni het gevoel dat ik moet overgeven... weet niet zo goed wat ik moet doen ik ga in iedergeval even slapen om te rusten heb je nog tips?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 18, 2025

Hoiii! Ik vinger zelf al een tijdje maar het begint wen beetje saai te worden. Ik zou het weer spannend willen maken en mss ook meer vingers gebruiken op dit moment kan ik alleen nog maar 1 in beide gaten stoppen(ik ben een meisje) en ik zou er meer in willen hebben jullie tips of trucje?

Kijk meisjes hebben gewoon geluk. Kijk wij jongens kunnen alleen maar met onze hand aftrekken😂 maar meisjes kunnen allemaal

dingen erin stoppen enzo. En dan komen ze ook klaar…..