vingeren met zusje

  • 19 March 2020
  • 5 reacties
  • 5253 Bekeken

Badge

Heey allemaal ik ben een meisje van 11 bijna 12 ik maak mijzelf Sons geil ik vinger mezelf en mijn zusje helpt me hierbij maar ik wil eigenlijk heel erg. Graag sex met iemand last me je tips weten xxx meisje die graaf sex wil😅 


5 reacties

Hey Annebelletje

 

Dat je naar seks begint te verlangen op deze leeftijd is vrij normaal. Echter zou ik je graag aanraden om hier nog even mee te wachten tot je de juiste partner ontmoet hebt. Je eerste keer seks zal namelijk een veel mooiere en uniekere belevenis zijn met iemand waar je je oprecht goed bij voelt. 

 

Experimenteren met je eigen lichaam is heel gewoon. Weliswaar weet ik niet of het gezond is om je zusje hierbij te betrekken. Mag ik vragen hoe oud je zusje is? Het zou namelijk jammer zijn moest een van jullie beiden later spijt krijgen van wat jullie met elkaar gedaan hebben. 

 

Gr. Kenshin

Het is je zusje en omdat het jou zusje is normaal dat je van haar houd echter het is incest om seksuele activiteiten met familie te hebben ook al is het gewoon masturberen het is een seksuele handeling. 

Wil je seks is het aan te raden het te doen met een partner waarvan je 100% zeker bent dat je met hem of haar het wilt maar weet het gevoel moet wel van beiden kanten komen. Voorlopig raad ik het volkomen af omwille van de Corona epidemie omdat het virus sprijdt met lichamelijk contact en je het dus niet moet gaan zoeken om het te krijgen.

Ik ben bijna 15 en ik heb een zusje die is ongeveer net zo oud als jij. Wij doen ook wat dingen met elkaar. Niet echt seks maar gewoon beetje aanraken en voelen en bekijken. 

je kan het beter niet met familie doen om latere familieschade te beperken gr.

Als jij en je zusje er goed bij voelen dan moet je het vooral blijven doen

Reageer