Skip to main content

Ik ben een meisje van 11 en vinger dagelijks

Het word heel saai als je alleen je vingers gebruikt, ik hoor vaak dingen als een tandenborstel en zo maar weet niet of dat veilig is. Als jullie al dingen hebben geprobeerd en het mij aanraden zouden jullie het dan willen laten weten?

Tandenborstel kan hoor alles wat glad is niet scherp kan je gebruiken maar nooit glas 


Ook al ben ik een jongen en heb ik dr alleen ervaring mee om te doen bij meiden kan ik wel zeggen dan de achterkant van een haarborstel heel goed werkt! 


Hoi,

Letten jullie op forumregel 6 ‘het geven van schadelijke tips is niet toegestaan’.

Speeltjes speciaal ontworpen voor seksuele handelingen zijn veilig en hygiënisch. Andere voorwerpen zijn dat niet.

 

Groetjes, Mariska


Heyy,

Ben het volledig eens met wat @Mariska H zegt je moet alleen speeltjes gebruiken die gemaakt zijn voor seksuele handelingen want dat is veilig en hygiënisch.. Je kan in de Kruidvat vgm al genoeg dingen vinden die bedoeld zijn voor dit soort doeleindes dus ik zou daar eens naar gaan kijken. Ga geen tandenborstels of haarborstels ofzo gebruiken dat is niet veilig en dat is onhygiënisch.

Groetjess van ItsJustMe :)


Je kan gewoon rondkijken in je kamer of je iets ziet liggen wat een goed formaat heeft. Denk aan bijvoorbeeld een mascara of lipgloss 


Hoi meisje van 11,

Kijk eens of je een dildo kunt kopen.

Deel dit niet met je moeder, want die vind jou waarschijnlijk nog te jong hiervoor. Dus probeer het stiekem te doen

Groetjes, Jan


Reageer