Skip to main content
Vraag

vingeren met 2 vingers doet pijn

• June 9, 2025
  • 3 reacties
  • 580 Bekeken

anoniempjee xx
Forum|alt.badge.img+1

halloooww iedereen

ja ik vinger mij ondertussen al ongeveer een jaar (toen 13, nu 14 btw) en ik kan er elke keer maar 1 vinger in krijgen. ik weet niet of dit normaal is want ja alsk dan ooit me mn vriend iets wil doen ofzo dan is da toch zo raar alsk dan zeg da 2 vingers pijn doet.. ik heb hem da wel al gezegd ma kwn kvoel mij zo oncomfortabel dan en ik heb dan al is nagedacht of da een ziekte ofzoiets zou kunne zijn, en da zou dan iets van overactief bekken kunnen zijn, ma ik ben nie zeker. is dit gwn omdak nog zo jong ben, of kan da ding me mn bekken echt zijn? mn vriend zelf vind het nie erg ofzo en die maakt daar ook soms grapjes over zoals: ‘ga maar spelen dan met één vinger xx’, zoiets zegt hij dan, ma allez snappen jullie wa ik bedoel? is er een manier om mn coochie mss te verbreden ofzo of gwn ALLES HELPT

dankje

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 9, 2025

Normaal. Je vagina is heel flexibel en past zich wel aan aan een piemel.  Vingeren in je vagina is trouwens niet zo lekker, doe het op je clitoris.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 9, 2025

Hey, dat is heel normaal, dat heb ik ook.

Een piemel is ook heel anders dan een vinger, je houding is ook anders als je het zelf doet of iemand anders.

Het is heel flexibel dus wie weet lukt het wel maar het is ook niet raar als het nooit lukt. Ieder lichaam is anders

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 17, 2025

Als je Mastrubeert of sex hebt gaat hij meer open en dit is niet raar of een ziekte somege zijn klijn ma anderen zijn groter da is allemaal ok