Skip to main content

vingeren meisjes ook zo vaak als dat ik me trek

Toon eerste bericht

32 reacties

• 0 reacties
  • 12 mei 2014
Hoi,
ik ben ook 12
Ik vinger me 5x per week rond de tijd dat me ouders er niet zijn ( ben bang dat ze me betrappen)
Ben best wel populair, maar niet van die onaardige typpetjes. Ben best lief 😃

• 0 reacties
  • 16 mei 2014
Heei,

Ik ben 13 en vinger me zelf 2 x per week...meestal 20 min,ik ben best populair maar ik denk dat als je niet populair bent je het ook net zovaak kan doen...

x

• 0 reacties
  • 18 mei 2020

Ik ben 14 jaar en redelijk bekend, maar mn populariteit maakt me niet uit. Ik vinger ongeveer 1 keer per dag en dat duurt minimaal een kwartier. Ik doe alleen me clitoris want erin zegmaar daarop kom ik niet klaar xx

• 0 reacties
  • 18 mei 2020

Ik ben 14 en verslaafd aan vingeren. Ik kom zelf alleen klaar op me clitje, maar mijn vriendin vingert zich zelf ook van binnen. Mijn vriendin en ik zijn best populair en allebei al is gevingerd door een jonge. Kortom, weet waar je aan begint, want vingeren is echt super lekker en je word sws verslaafd😍

• Net nieuw
  • 1 reactie
  • 28 maart 2025

hoi ik ben rebecca ik vinger me zelf 2 keer per uur ongeveer is dat veel ik ben 13 jaar doe soms op school  en ik ben ook een keer op date geweest naar de mac en daar heeft jongen het voor mij gedaan

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 275 reacties
  • 28 maart 2025

Hoi ik ben Puck en net 15

ik vinger best vaak, bijna elke dag en misschien is het wel soort van verslavend maar het is ook wel ergggg lekker.

Vingeren is volgens mij niet perse ‘het erin’ zeg maar maar alles met je vinger bij je spleet enzo, dus ook als je met je vingers bij je clitoris wrijft en doet.

Populair? Ik ben voor anderen denk ik best populair, niet de populairste van de klas of school, maar… ik vind anderen zelf gewoon niet zo… Het (populariteit) heeft denk geen ene niks te maken met je masturbatie/vingerbehoefte.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 13 reacties
  • 28 maart 2025

@rebeccka dat is best veel, meer dan de meeste mensen doen, maar dat is ok! Het gaat erom dat je het fijn vindt, dan is het goed. Was het gevingerd worden door iemand anders ook fijn en zou je dat ook zo vaak willen doen?

En als je vingert, kijk je dan ook naar iets terwijl je het doet?

En kom je elke keer klaar?

Dankjewel voor je antwoord!!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen