Skip to main content

vingeren meisje tips!

• 4 november 2024
  • 1 reactie
  • 300 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyy, ik heb al een paar keer gevingerd maar als ik er echt in wil gaan doet het gewoon pijn. Heeft iemand daar misschien tips voor??

Het is ook leuk:fijn  zijn als je gewoon wat hete tips/ideeen geeft  over hoe je het doet!

liefs anoniemmpjeee

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1

De pijn kan aan vanalles ligge dus ik heb geen idee hoe je er vanaf moet komen sorry

• Tips:  begin rustig → eerst een beetje wrijven over je hele lichaam tot je opgewonden geraakt
  • als je opgewonden bent kan je rustig naar beneden gaan 
  • pas als je voelt da je al goed nat bent kan je proberen naar binnen te gaan als da pijn doet doe het dan niet
  • voor sommige mensen zijn dildos heel fijn, als je aan 1 kan geraken kan je dat ook proberen
  • in de douche is het ook best nice door de warmte enzo dus probeer dat ook eens misschien doet het dan geen pijn

hopelijk het ik een beetje kunnen helpen

groetjes anoniemmm xxx

Tekst aangepast door De Kindertelefoon, regel 6. Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen