Vraag

vingeren massage apparaat

  • 29 January 2024
  • 29 reacties
  • 1507 Bekeken

Reputatie 2
Badge

 hoi allemaal,

Ik kijk er elke dag naar uit als ik aleen thuis ben want dan pak ik mijn mamma’s massage apparaat en zet ik het op mijn clitoris en beweeg van links naar rechts en het voelt echt zo goed!

Ik wil dat echt aaltijd dat gevoel ik ben daar een beetje verslaafd aan.

Maar ja ik weet niet wat ik moet doen elke keer wachten tot dat ik aleen ben of het gewoon mee naar mijn kamer meenemen?

En ze daar houden om dan te masturberen maar als mijn mama da dan nodig heeft ben ik wel gejost want zij weten da niet .

En trouwens ik ben nog wel maar twaalf maar hou van naar sex dingen te kijken en aan mijn borsten te zitten enzo

.Is dit raar hoe oud zijn julie als jullie dit ook al doen? ik ben echt verslaafd aan da gevoel gewoon al🤤!

Hebben jullie nog tips hoe je kan vingeren of hoe je met zo een massage apparaat nog een beter gevoel kan creëren? 

 

kusjes anoniem  girl


Dit topic is gesloten

29 reacties

Reputatie 4
Badge +3

@AnneW Ik vind dat dit toch erg veel op een gesprek begint te lijken, en dat dit afwijkt van het topic. Ben je het met me eens? Mijn reactie was namelijk minder off topic. 

 

Succes 

 

xoxoxo

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt Iertje voor je bericht.

Zoals al in een eerdere modbreak is gewaarschuwd in verband met forumregel 5:

 

5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers. Onder chatten verstaan we reacties om een gesprek met elkaar te voeren.

Willen jullie hier alsjeblieft goed op letten.

Bedankt,

Karin, De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +2

Als je graag wil squirten dan kan je het toch gwn doen

Reputatie 7
Badge +7

Hallo,

 

ondanks de eerdere opmerkingen van collega moderatoren blijft het off-topic gaan, dit topic wordt daarom gesloten. De oorspronkelijke vraag is beantwoord.

 

groetjes, Marieke