Vraag

vingeren maar nog nooit klaargekomen

  • 5 December 2023
  • 8 reacties
  • 757 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje van 12 ik vinger soms wel eens maar als ik het doe met 1 vinger gaat het goed maar met 2 vingers heb ik het gevoel dat ik moet plassen is dat normaal en ik durf ook niet om klaartekomen omdat ik bang ben dat ik geluid ga maken en dat me ouders dat horen dus ik ben nog nooit klaargekomen wie heeft tips

 


8 reacties

Badge

Hi als je het gevoel hebt dat je moet plassen moet je juist doorgaan dat is teken dat je bijna klaarkomt en ja geen geluid maken tijdens het klaarkomen vind ik zelf erg moeilijk gewoon doen dat voel nog altijd lekkerder ik hoop dat dit geholpen heeft

Reputatie 7
Badge +8

Het is redelijk normaal als het voelt alsof je gaat plassen. En soms komt er ook wat doorzicht vloeibaar spul vrij dat echt precies op plas lijkt. Maar dat is het niet. Je kunt het misschien op de wc doen ofzo als je heel bang bent dat het ergens op komt. Maar het is nooit heel veel dat vrij komt. Maar ik snap het ook wel van het geluid. Doe het als niemand er is of wees gewoon heel stil. En als het teveel wordt stop je. Want betrapt worden is nog erger dan een keertje niet goed klaarkomen. 

Reputatie 3
Badge +1

Ik kom alrijd in stilte klaar ik krijg meestal rillingen over men lijf

ik vinger wel niet maar kom klaar door mijn clitoris

maar miss als er even niemand thuis is kan je klaarkomen en probeer geen lawaai te maken en als het dan lukt weet je hoe je dat kunt inhouden

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb een vraag 

Hoezo moeten meiden altijd plassen als ze bijna komen?

 

Groetjes anonymous-M 15

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Anoniem10,

Wanneer je het gevoel hebt dat je moet plassen, moet je juist doorgaan, want dan kom je bijna klaar. Als je bang bent dat je geluid gaaf maken, dan zoubje het op een moment kunnen doen Wanneer niemand thuis is. 

Groetjes  Monkeyboy08

Reputatie 4
Badge

Ik heb een vraag 

Hoezo moeten meiden altijd plassen als ze bijna komen?

 

Groetjes anonymous-M 15

ik ben meisje van 15 dat  komt doordat als je klaarkomt trekt de baarmoeder wand samentrekt als een meisje klaarkomt en soms komt daar ook wat vocht bij vrij en dat heet squirten

Reputatie 3
Badge +2

Okee thxxx voor te helpe ik wist het al lang ni maar ik wouw het ook ni speciaal vragen maar nu weet ik het thxx

Groetjesss 

Anonymous'M

Hey @Anoniem10 ,

Wat de rest zegt, dat gevoel dat je moet plassen is wanneer je door moet gaan. En geen zorgen, meestal heb je best wel controle over of je geluid maakt of niet. Als dat per ongeluk wel gebeurd, kun je misschien zeggen dat het voor een weddenschap was?

 

 

Reageer