Skip to main content
Vraag

vingeren lukt niet hebben jullie tips

• February 23, 2026
  • 9 reacties
  • 820 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi ik ben een meisje van 12 en ben soms wel geil en probeer te vingeren alleen ik kom er niet zo lekker in en ik weet ook niet waar het aan kan liggen dus ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven 

groetjes haihoi ❤️❤️💗

9 reacties

Hi wat vervelend!! 
mik ben zelf een jongen van 16 bijna 17! Maar misschien kan je iets van glijmiddel kopen?? En ook misschien iets meer jezelf nat proberen te maken! Bijvoorbeeld aan je borsten zitten of iets! 

Haii,

Ik doe het niet en ik ben 14, ik heb echt geen idee, miss wat ​@Frikandel1234 zegt?

Bij mij werkt als ik mn borsten aanraak niet, of iniedergeval ik krijg er niks van ofzo. 

Laat maar weten 

@Haihoi 

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 1, 2026

Op het internet staan genoeg tips over hoe je goed kan vingeren. Begin gewoon met een beetje uitzoeken wat lekker is. Van wat ik weet hoef je niet eens je vinger in je vagina te stoppen en kan je juist net zo goed klaarkomen of genieten door over je clit heen te vrijven 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 1, 2026

Heeyy je bent nog best jong, dus misschien is alles gewoon nog net te strak. Heeft iedereen denk ik :)

Ik zou gewoon rustig erop heen en weer bewegen en opzoeken waar je clit zit en dat een beetje uitproberen. Je kan ook een vinger natmaken (met je mond bijv) en voorzichtig proberen die erin te doen. Als dat lukt vind ik het lekker om erin en eruit te gaan.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 2, 2026

Wat ​@King.tbdl ook schreef: wrijf over je clit, draai er rondjes op.  Je komt niet klaar door je vinger in je vagina te stoppen, het gaat om je clitje.  Maak het goed nat met speeksel als je niet vanzelf vochtig genoeg bent daar beneden.  Geef niet op: als het vandaag niet lukt, komt het morgen misschien - het is zeker de moeite waard.  Geniet ervan!

Dieenepinda11
Forum|alt.badge.img

Dingdong!
Het kan inderdaadhelpen om überhaupt al opgewonden te zijn. En zoals Diana al zei, je komt klaar omdat je iets in je vagina hebt zitten, het gaat echt om je klit. Natuurlijk kan het aanraken van bijv borsten en schaamlippen en vingeren dit beter laten voelen.

Ik kan niet spreken uit ervaring, maar ik heb van mijn bio-docent gehoord dat je niet per-se heel erg veel voelt als je iets in je vagina hebt (Meiden, correct me if I'm wrong)

Je moet niet te snel gaan. Als je er niet in komt dan is dat zo, je moet het niet gaan forceren want dan kan het zijn dat je jezelf pijn doet.

Veel plezier!11

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 10, 2026

Dankje wel voor het reageren ❤️❤️

Blondiegirl
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 11, 2026

op het internet staan zát tips hoe je moet vingeren en wat helpt enzo. je kan ook spuug en/of water gebruiken? net wat je zelf fijn vind. als je het doet tijdens het douchen gaat het wel makkelijker vind ik zelf.

mr je bent nog 12, miss is je lichaam er nog niet helemaal klaar voor? 

suc6 en veel plezier!! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 12, 2026

Ik heb hier ergens op het forum al eens een stappenplan neer gezet kijk maar op m’n profiel!