Skip to main content

Hey ik ben meisje 13 jaar ik mastubeer al wel even met een vibrator maar ik wil graag ook vingeren ik heb het een aantal keer geprobeerd ik ben goed nat en fantaseer en ik wil graag ik als ik probeer weet ik niet ik wel gaatje ik moet ik ben bang dat ik het verkeerde gaatje in ga en het gaat ook heel moeilijk ik heb ook al een een beetje spuug gebruikt maar ik begin me ook een beetje zorgen te maken als ik sommige dingen lees pls geef me tips heel erg bedankt xxx

Hoe kom jij eigenlijk aan een vibrator, ik wil er ook een. 

-onnodige quote verwijderd-

klinkt beetje gek mischien maar een elektrische tandeborstel gebruik ik met een speciaal opzet stukje alleen zou wel een normale willen maar ik zou niet weten hoe 

ik ben geen meisje! 

misschien moet je een keer met je vingers rondjes maken langs de (binnen)zijkant van je vagina en zien hoe diep dat je kan gaan.  (ps: het belangrijkste tip is zorg dat het niet pijn doet! en je nagels zo kort mogelijk, om te zorgen dat je je zelf niet pijn doet.)

Groetjes,

@jantje3.0 
dankje zou proberen ben alleen bang dat ik in het verkeerde ga 

maat heel erg bedankt

graag gedaan

normaal is de  ingang zijn van je  baarmoederhals. aan de andere kant van je clitoris. maar beginnen eerst toch maar met je rondjes te draaien ((baarmoederhals) is een weg van je vagina naar je baarmoeder. waar je heel diep met je vinger kan in gaan en klaarkomen via de vagina.) als je het gaat doen dan raad ik je aan om  een moment te zoeken waar je je tijd kan pakken!

Ik hoop dat het zal lukken. 

(PS: tips van een Belg)

groetje vanuit belgië

een kleine foutje die ik heb gemaakt en dat is: 

dat je vagina door loopt tot de baarmoedermond en daar achter is de baarmoederhals; dus je kan dan je vingers tot aan de baarmoedermond steken. maar dat is redelijk diep in je vagina.

graag gedaan

normaal is de  ingang zijn van je  baarmoederhals. aan de andere kant van je clitoris. maar beginnen eerst toch maar met je rondjes te draaien ((baarmoederhals) is een weg

heel erg bedankt zou het proberen

een kleine foutje die ik heb gemaakt en dat is: 

dat je vagina door loopt tot de baarmoedermond en daar achter is de baarmoederhals; dus je kan dan je vingers tot aan de baarmoedermond steken. maar dat is redelijk diep in je vagina.

alleen ik ben alsnog bang om het verkerde gat in te gaan of kan dan niet ben bang dat ik me plas gat in ga weet je mischien of dat kan ofz of dat je dat niet voelt of waar wat is 

Zoals ik al eerder gezegd heb dat je vagina ingang onderaan zit dus dan zit je plas gatje er dan boven. Er is een kleine kans dat je iets fout doet zo lang  dat je geen pijn doet; en je handen wast en ontsmet waar door dat er geen slechte bacteriën in je vagina komt.

mss nog een tip:

• als je de volgende keer gaat plast dan kan je een keer voelen aan je vagina van waar de plas komt. als je daar voor open staat!
  •  ademhaling is ook belangrijk om dat je bang bent. en dat zorgt er voor dat  je niet de te veel ga na denken over wat je aan het doen bent.
  • gebruik een spiegel waardoor je een beetje controle hebt over wat je aan het doen bent. 

misschien een rare vraag maar heb je al seksuele voorlichting gehad op school?

en kan je daar niet overpraten met je vriendinnen?

Reageer