Vraag

vingeren lukt niet

  • 6 April 2022
  • 5 reacties
  • 326 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben een meisje van 13 ik ben nog niet ongesteld en vingeren lukt ook niet helemaal goed ik probeer het vaak met glijmiddel maar ook dat lukt niet heeft iemand misschien een stappenplan voor vingeren dankjewel 🤍


5 reacties

Hoii,

Ik ben zelf 12 jaar en ook nog niet ongesteld dus daarover kan ik niet zoveel zeggen😅 maar van vingeren weet ik wel hoe het moet. En als je nog geen afscheiding hebt kan het best pijn doen (uit mijn ervaring in ieder geval) door de afscheiding gleid je vinger er veel makkelijker doorheen. Ik zal proberen een soort stappenplan te maken maar ik weet niet of je er veel aan hebt: 

Stap 1: probeer je vulva te zoeken. Die zit ergens tegen het stuk aan de achterkant aan waar het wat dikker wordt. (Je 🍑 dus)

Stap 2: probeer jezelf een beetje op te winden. Door bijvoorbeeld lekker in bed te gaan liggen en gewoon even tiktok kijken of iets leuks lezen waardoor je ontspannen word. Blijf dus rustig en ontspannen. 

Stap 3: probeer je spieren zo min mogelijk aan te spannen want dan word het moeilijker en pijnlijk om je vinger erin te doen. Ga dan rustig en langzaam met je vinger erin. Als het niet past of pijn doet moet je even weer ontspannen of denk aan iets wat je heel erg leuk of misschien fijn vind. Probeer het daarna opnieuw. Het kan ook zijn dat je vulva nog te klein is of je hebt een te dikke vinger gekozen om het mee te doen. Mijn tip is om het met je wijsvinger of middelvinger te doen maar je middelvinger kan vaak ook wel te dik zijn. 

Stap 4: als je eenmaal met je vinger er een stukje in zit ga dan tot hoever je fijn vindt. Sommige vinden het fijn om heel diep te gaan met hun vinger en sommige juist het tegenovergestelde. Het is maar net wat jij fijn vind. 

Stap 5: als je klaar bent haal je vinger er dan langzaam en voorzichtig uit. Als je het heel snel en onvoorzichtig doet kan het best wel pijn doen. 

Stap 6: de kans is best wel groot dat er heel veel afschijding op je vinger zit.. dat is heel normaal en helamaal niet vies of raar;) maar spoel je vinger wel even met water en/of zeep af onder de kraan;)

Ik hoop dat dit helpt:-)

O en nog 1ding, de eerste keer(en) dat je het doet kan het een beetje pijn doen. Tenminste bij mij was dat wel zo. 

Heel erg veel succes (en plezier):-)

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 1
Badge

Hoi ik heb al wel veel afscheiding dat heb ik al 8 maanden en ik wil best graag vingeren zelf heb ik een vriendje hij wil al best graag maar ik wil liever eerst met mezelf uitproberen want samen ben ik bang dat ik wat mis doe

(Onnodige quotes verwijderd)

Hoii,

Het is goed dat je al afscheiding hebt want dan gaat je vinger er makkelijker in;) en het lijkt mij heel slim om het eerst zelf bij jezelf te proberen als je een keertje alleen bent. Dan heb je geen druk en kan je het op je eigen manier en tempo doen. Kijk ook of je het wel fijn vind want het kan zijn dat je het juist heel erg naar vind voelen! En onthoud: Je vriendje mag alleen aan jou zitten als jij dat ook fijn vind en wilt want jou lichaam is van jou! 

Succes en plezier;-)

Gr. Annoniem_meisje 

(Onnodige quotes verwijderd)

En wees ook niet bang dat je iets mis doet want dat kan (bijna) niet;-) het enige wat echt wel pijn kan doen is als je hele scherpe nagels hebt of niet opgewonden bent dan kan het wel pijn doen:(

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 1
Badge

Heel erg bedankt :)))

 

Reageer