Vraag

vingeren lukt niet

  • 9 August 2020
  • 9 reacties
  • 638 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

mijn kut is zo strak ik heb een keertje geprobeerd om mn vinger er in te doen, nou alleen de topje kwam erin en het zat er nogal strak omheen. hoe moet ik ooit zo klaar komen. help me aub


9 reacties

Ik heb hetzelfde. Hoe oud ben je eigenlijk? Het moet wss nog gewoon groeien haha. Maar je hoeft je vinger er niet in te doen om klaar te kunnen komen, dat kan ook grwoon met je clitoris :)

Badge

Dit is nog echt geen probleem als je nog jong bent hoor :)

Badge

Ik heb hetzelfde. Hoe oud ben je eigenlijk? Het moet wss nog gewoon groeien haha. Maar je hoeft je vinger er niet in te doen om klaar te kunnen komen, dat kan ook grwoon met je clitoris :)

Ji charlotte!  Hoe oud ben jij?

En een domme vraag want k ben een jongen?

Wat is een chlitoris

Ik heb hetzelfde. Hoe oud ben je eigenlijk? Het moet wss nog gewoon groeien haha. Maar je hoeft je vinger er niet in te doen om klaar te kunnen komen, dat kan ook grwoon met je clitoris :)

Ji charlotte!  Hoe oud ben jij?

En een domme vraag want k ben een jongen?

Wat is een chlitoris

Hoii. Ik ben 13. Nee geen domme vraag hoor haha. De clitoris is dat ‘balletje’ boven de vagina. Dat is het gevoeligste plekje bij een meisje, en veel krijgen een orgasme door dit te stimuleren.

Beste Lini. 22 Uur geleden schreef je dit:  “begon op mijn tiende (kben een meisje) het begon als eerst met over een hoek van een stoel of tafel gaan met mn clit, nu ga ik lekker met minstens 3 vingers naar binnen. ik ben nu 15 jaar oud”  Op het forum Op welke leeftijd begonnen jullie met masturberen.

Deze reactie en dit topic spreken elkaar wel een beetje tegen, vind je niet:thinking:. Lini EXPOSED:hushed:

Badge

@xLisa

Je hebt gelijk hoor. @lini EXPOSED ✌️

Ik ben met heel wat meisjes gaan experimenteren. Een dikke vinger van 8 cm  past er altijd erin. Andes zou je niet eens kunnen plassen. Dus ik heb mijn twijfels.. Het is een kwestie van oprekken als je 9-10 jaar ben. Maar meisjes van 12+ bij de meesten gaat al   een 🍌😂

 

@Adam16bloot Je weet dat urine niet uit de vagina komt, right??

 

Badge

@xLisa

Ik ben niet zo van de plassex maar de plasbuis zit er wel 😉 

Tekst aangepast door De Kinmdertelefoon nav forumregel 2 en 12

Tekst aangepast nav wijzigingen in eerdere post

Het kan zijn bij een meisje dat het niet lukt om er een vinger in te doen en natuurlijk kan ze dan wel plassen...

Reageer