Vraag

vingeren,klaarkomen

  • 5 June 2023
  • 2 reacties
  • 534 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,ik ben een meisje van net 12 jaar en ben een maandje geleden begonnen met vingeren nadat ik hier over gelezen had.

ik vind het best wel fijn en doe het dan ook iedere dag 🙃

mijn vraag is,kan je wel klaarkomen als je nog niet ongesteld bent?

ik ben namelijk nog niet ongesteld en ben nog niet klaargekomen,ik ben best lang bezig geweest,maar het lukte niet😕

Mik heb ook nog geen schaamhaar, maar wel al een beetje borsten😅

hoe oud waren jullie toen je de eerste keer klaar kwam?

alvast bedankt voor de antwoorden👍❤️


2 reacties

Ik kwam als kind al klaar toen ik nog een kleuter was door op mijn beertje te rijden het heeft niks te maken met ongesteld geweest zijn wel met de manier waarop je het doet iedereen noemt het vingeren maar dat betekent niet dat je met je vinger in je kutje moet gaan je moet eerder met je clitoris spelen als je wil klaarkomen en zorgen dat je nat genoeg bent anders kan het pijn gaan doen. Door met je clitoris te spelen ga je normaal vanzelf nat worden en kan je dat vocht gebruiken of je kan gewoon kleine beetjes plassen veel meisjes doen dit ik doe het zelf ook om kunnen klaar te komen. Het is een beetje zoeken wat jezelf fijn vind en wat voor jou werkt. Beertje rijden werkt ook goed hangt er een beetje vanaf wat je zelf geil vind om te doen het belangrijkste is dat je er van geniet anders ga je niet kunnen klaarkomen.

Reputatie 1
Badge +2

Hoi ben wel een jongen maar ben voor het eerst op mijn negende klaargekomen

Reageer