Vraag

vingeren in de douche

  • 7 August 2020
  • 4 reacties
  • 605 Bekeken

Badge

Hoi hoi

Meisje van 13

 

Ik vinger vaak in de douche en dat is erg fijn, maar ik wil graag een keer met een speeltje proberen. Waar kan ik dit het beste bestellen zonder dat iemand erachter komt. Of wat kan ik anders kan gebruiken. 


4 reacties

Probeer een site waar ze afleveren bij een supermarkt 

Wat je eens kunt proberen, is om een eigen vibratortje te maken. Plastic zakje om elektrische tandenborstel en voila, clitvibrator.

 

Maar voor als je een echte toy wilt:

Bij de meeste online seksshops versturen hun producten in neutrale verpakkingen zodat niemand kan zien wat erin zit en waar hij vandaan komt (bij de afzender staat de naam van de winkel dan bijvoorbeeld niet). De bankafschriften van deze winkels zijn ook vaak neutraal, zodat ook daar niet aan af te zien valt dat het een seksshop is. (maar als je ouders vragen naar het bedrag dat afgeschreven is, mag je wel met een hele goeie smoes komen over wat je dan heb gekocht. :sweat_smile: ). Je kunt dit pakket inderdaad bij een PostNL-punt of iets dergelijks laten afleveren zodat je ouders hem niet aan zullen nemen bij de deur. Bij de meeste, grote webwinkels kan dit wel.

 

Groetjess

Badge

Ik gebruik gwn altijd elektrische tandenborstel met ander opzetstukje.. 

Bol.com is ook een optie, hoewel het natuurlijk niet een erotiekzaak is.
Het heeft twee grote voordelen:
1. Je kunt gebruik maken van de ophaalpunten voor een deel van de artikelen.
Zo kun jij het ophalen wanneer het jou uitkomt en zo ziet niemand anders dat pakketje.
Dit geldt alleen voor artikelen van het platform zelf, of zogeheten “Select” artikelen.
Zelf vind ik dat al vervelend en verwarrend genoeg, dus ik raad jou aan om daar even rustig naar te kijken.
2. Je kunt gebruik maken van cadeaukaarten, die je met contact geld in een winkel kunt kopen.
Zo is er geen bankafschrift of iets anders dat mensen, zoals jouw ouders, kunnen controleren.
Natuurlijk kan dit meer of minder zijn dan het bedrag van jouw pakketje, dus het kan de moeite waard zijn om eerst te kijken wat het gaat kosten voordat je een cadeaukaart haalt.

Dat was mijn feedback over het bestelproces.
Zelf zou ik een niet al te duur seksspeeltje halen, dat wel goed beoordeeld wordt en waterdicht is.
Als het dan toch niet iets voor jou is, dan kost het je in ieder geval geen rib uit het lijf.
Het waterdichte aspect is handig voor de douche, maar ook wel zo fijn als je het met glijmiddel of andere vloeistoffen wilt gebruiken.

Reageer