Skip to main content
Vraag

Vingeren, full experience

• April 27, 2025
  • 6 reacties
  • 1057 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik vinger al best wel lang alleen iedereen zegt dat je helemaal trilt als je gaat vingeren. Ik heb dat niet. Kan iemand pls een hele uitleg geven hoe je moet vingeren voor de full experience? En kan je ook tips geven hoe ik klaar kan komen zonder iets met geluid? Beschrijf het helemaal en ook waneer ik 100% weet dat ik klaar ben.

Ps ik ben een meisje

Xxx Anonymus slay

6 reacties

• April 28, 2025

Op internet staat genoeg uitleg over hoe je kan vingeren en dan nog: smaken verschillen, iedereen vindt iets anders lekker, dus gewoon zelf doen wat je lekker vindt en hoe je het dan beleeft is ook anders. Als jij het lekker vindt maar niet dat trillen ervaart is dat toch ook oké? We hoeven niet allemaal hetzelfde te zijn

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 28, 2025

Hi..

Ik weet nog wel een paar technieken die je kan uitproberen.  Die hebben bij mij altijd succes gehad.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 29, 2025

Doe wat goed voelt en wees jezelf

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 2, 2025

@Puckmeisje 
Ja, maar ik wil graag een keer trillen zodag ik het echt doe. Want nu vinger ik wel alleen ik voel niet alles (maar een kwart zegmaar) en dat wil ik wela4

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 11, 2025

Ik denk dat het bij iedereen verschilt, het is maar net wat je lekker vindt. Maar ik kan wel een paar tips geven hoe ik het altijd doe.

Ik zorg zelf altijd dat ik alleen ben zodat niemand me kan betrappen. Daarna ga ik naakt op bed zitten met mijn benen wijd. Ik begin dan gewoon met aan mn clit wrijven. Als ik bijna klaarkom en het voelt alsof ik moet plassen blijf ik gewoon door wrijven totdat ik ga trillen. Als dat niet lukt moet je een speeltje kopen.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 12, 2025

Je gaat meer trillen, door na je klaarkomen het weer op te roepen tot je weer klaar komt... ...door herhaling van het klaarkomen, achterelkaar, maakt dat je lichaam in extase kan komen... ...het vergt wat geduld en oefening... ...uit ervaring weet ik dat het meisje dan helemaal in trance komt....