Vraag

vingeren er veel meisjes

  • 18 April 2023
  • 7 reacties
  • 1066 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii ik ben een jongen van 14 en ik vraag me af of de meisjes in mijn klas al vingeren dus zouden de andere meisjes hier op het forum kunnen zeggen vanaf wanneer hun begonnen. Ik zit in de 3e trouwens !


7 reacties

Het gebeurt wel maar veel vrouwen doen het niet vaak. (uit mijn ervaring)

xx Ongel 😘

Badge +1

ik ben 15 en ben zelf paar dagen terug begonnen (voor mijn vriend dat vind hij geil) en zelf vind ik het niet echt lekker maar mijn vriendinnen vertellen dat ze dat wel doen die zijn zelf 13-16 denk dat best veel meisjes in puberteit dat doen aangezien we allemaal wel vroeg of laat experimenteren vooral wanneer onze lichamen veranderen 

Badge

ik ben 15 en ben zelf paar dagen terug begonnen (voor mijn vriend dat vind hij geil) en zelf vind ik het niet echt lekker maar mijn vriendinnen vertellen dat ze dat wel doen die zijn zelf 13-16 denk dat best veel meisjes in puberteit dat doen aangezien we allemaal wel vroeg of laat experimenteren vooral wanneer onze lichamen veranderen 

Niet doen als jezelf het niet lekker vind

Ik speel al sinds ik kleuter was elke met mijn kutje gewoon omdat het zo lekker aanvoelde ik kwam ook echt klaar dan maar wist natuurlijk niet dat dit vingeren was deed het ook gewoon in de zetel blijkbaar voor tv thuis mijn moeder zei dan altijd dat ik dit op mijn kamer moest doen en niet waar iemand anders bij was  maar heb dus nooit anders geweten dan dat ik het deed. Ik denk dat elk meisje dit wel doet vanaf een bepaalde leeftijd sommige ontdekken het vroeg andere laat.

Hey jongen van 14, ben meisje van 16 en ik kan je dus verklappen dat echt elk meisje in je klas zich al lang en heel vaak vingert. Meisjes hebben ook zulke behoeftes hoor! En je weet ook zeker niet dat meisjes al veel jonger en veel eerder zich beginnen te vingeren, de meeste ontdekken vingeren als ze schaamhaar krijgen, dat is bij meisjes rond de 10 jaar, maar ook veel al op hun 9e, dus ga er maar van uit dat al de meisjes op je school zich elke dag vingeren, serieus hoor jongen van 14. 

Badge

Ik wil de meisjes wel vingeren hoor. 😜

Reputatie 4
Badge +3

Ik speel al sinds ik kleuter was elke met mijn kutje gewoon omdat het zo lekker aanvoelde ik kwam ook echt klaar dan maar wist natuurlijk niet dat dit vingeren was deed het ook gewoon in de zetel blijkbaar voor tv thuis mijn moeder zei dan altijd dat ik dit op mijn kamer moest doen en niet waar iemand anders bij was  maar heb dus nooit anders geweten dan dat ik het deed. Ik denk dat elk meisje dit wel doet vanaf een bepaalde leeftijd sommige ontdekken het vroeg andere laat.

Ja, ik deed het ook al heel jong, maar ik wist niet dat het masturberen was… hahaha. Maar klaarkomen kwam pas later. Maar ik denk dat het best gewoon is dat je masturbeert als meisje. 

Het is voor mij ook lekker om in slaap te vallen. Beetje strelen over mijn slip, klein beetje geil en zzzzz

Ik vond altijd mijn kutje leuk… er mee te spelen en plassen. Geeft allemaal een fijn gevoel. Later werd het masturberen. en nu ben ik verslaafd!!!! Hahaha

Fleur

Reageer