Vraag

vingeren bij sportclub

  • 28 November 2023
  • 7 reacties
  • 1955 Bekeken

hoi meiden wordt er bij de sportclub wel eens gevingert onder de douche of in de kleedkamer


7 reacties

Hallo,

Nee, gewoon niet. Ik heb dat nog nooit gezien of gehoord. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt.

HetĀ  is ook niet logisch. Meisjes kunnen meestal niet erg snel klaarkomen, dus even snel onder de douche vingeren heeft ook geen zin ofzo.

Ā 

Ā 

Reputatie 2
Badge +1

Bij mij wel maar ik zit bij meiden mo 14 dus ja

Reputatie 2
Badge +1

Wat doen jullie allemaal precies, hoe is het begonnen enz?

Reputatie 2
Badge +1

We begonnen over borsten en toen over daar beneden en wij vinden allemaal 3 jonges heel mooi die komen ook welis binnen als wij aan het omkleden zijn hun zij jo 16 en mr we vinden dat nie erg en dan zeggen hun geile dingen dus gaan we dat doen

Reputatie 4
Badge +3

Ik denk dat het een grote fantasie is van jongens (en miss ook meiden) dat meiden met elkaar spelenĀ  in het kleedlokaal bij de sportclub. Maar ik denk niet dat dat echt gebeurt. Ik heb het met jongens ook nooit meegemaakt.

Maar het is wel geil om te fantaseren over meisjes in de kleedruimte en onder de douche.šŸ˜Š Ik zou graag eensĀ meekijken in de meidenkleedruimtešŸ˜‰šŸ’¦

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @benbenieuwd,

Ikzelf ben een jongen en zit niet op een sport en douche dan ook nooit met anderen, maar toch wil ik reageren. Mensen denken vaak dat de mensen van het andere geslacht vaak masturberen tijdens douchen bij sport, maar vaak is dat niet zo hoor. Het komt niet vaak voor dat dat gebeurt.

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 2
Badge +1

Ik denk dat het een grote fantasie is van jongens (en miss ook meiden) dat meiden met elkaar spelenĀ  in het kleedlokaal bij de sportclub. Maar ik denk niet dat dat echt gebeurt. Ik heb het met jongens ook nooit meegemaakt.

Maar het is wel geil om te fantaseren over meisjes in de kleedruimte en onder de douche.šŸ˜Š Ik zou graag eensĀ meekijken in de meidenkleedruimtešŸ˜‰šŸ’¦

Bij ons gebeurt het elke keer

Reageer