Vraag

Vingeren als jongen

  • 3 May 2023
  • 8 reacties
  • 758 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Vaak actief
  • 296 reacties

Hoi,

Ik ben een hetero jongen en ik denk dat ik mezelf een keer wil vingeren heeft iemand tips, ik weet dat je glijmiddelen kan gebruiken enzo maar dat wil ik niet kopen ook geen baby olie ofzo. En willen mensen die het geprobeerd hebben hun ervaring(en) delen. 

 

Alvast bedankt 

Groetjes, 

@Ann0 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Het beste kan je gewoon glijmiddel kopen, daar is niks mis mee. Baby olie zou ik niet doen omdat dat heel ongezond is (vooral anaal). 

Als je het wel anoniem wil betalen kan je het beste naar de jumbo gaan, of albert heijn of waar dan ook. En dan een bol.com giftcard kopen. 

Je ouders / verzorgers zullen het niet weten

 

Ik zou voor "siliconen glijmiddel" gaan aangezien het een heel neutraal en stabiel spulletje is en het zelden tot irritaties en / of jeuk lijdt.

 

Ik zou het gewoon gebruiken want anders lukt het niet. 

 

Ps: goed je handen wassen.

Reputatie 3
Badge +1

Iets van glijmiddel is inderdaad wel handig. Zonder zal anaal vingeren heel oncomfortabel zijn en mogelijk zelfs leiden tot wondjes en irritatie. Als je echt geen glijmiddel wilt kopen, zijn er ook alternatieven die je waarschijnlijk wel thuis hebt staan. Olijf- en zonnebloemolie zijn dan opties. Maar ik ben het helemaal eens met Benebird, het glijmiddel is veeel beter het risico op infecties neemt namelijk wel toe bij het gebruik van deze oliën. Er zijn inderdaad echt wel mogelijkheden om anoniem glijmiddel te kopen zonder dat mensen erachter komen.

Badge

Je kunt het beste zorgen dat je al wat geil en opgewonden bent. Dan zorg je voor genoeg glijmiddel of olie (babyolie is prima en ik ben het niet eens met degene hierboven die zegt dat het ongezond is). Je moet wel zorgen dat je nagels kort en niet scherp zijn en je handen schoon. Ook is een douche vantevoren aan te raden en het beste kun je al naar de wc zijn geweest (maar niet net vantevoren). Breng een ruime hoeveelheid olie of glijmiddel aan op je vingers en ga eerst je anus een beetje insmeren en masseren. Een beetje zachtjes duwen met je drie middelste vingers ook op het zachte gebied tussen je kontgaatje en balzak in wat je naar binnen kunt duwen en je wilt op een gegeven moment waarschijnlijk meer. Mij lukt het het beste wanneer ik op mijn rug lig en dan met mijn hand voorlangs.

Dan ga je vervolgens met je middelvinger of wijsvinger rustig je kontgaatje binnen. Doe dit vooral rustig en ontspan al je spieren. Als je wat tegendruk voelt heel rustig aan naar binnen gaan en dan ontspant de kringspier zich vanzelf. Als je ongeveer je vinger halverwege erin hebt zou je ergens je prostaat moeten voelen richting de voorkant van je lichaam (naar je buik toe). Je kunt je vinger het beste een beetje krommen zoals je iemand kom hier wenkt. Je prostaat voelt aan als een kleine bobbel ter grote van een walnoot en als je opgewonden bent is die makkelijker te vinden. Als je de prostaat aanraakt en erop drukt of erover wrijft zou je als het goed is een fijne sensatie moeten voelen. Ik omschrijf het zelf als een warme gloed en het voelt alsof je moet plassen. Als je dit gevoel hebt zit je goed!

Als je de prostaat gevonden hebt kun je hier zachtjes druk op uitoefenen  en deze masseren op een manier die voor jou fijn voelt. Dit kan draaien, aaien, erop drukken als op het knopje van een bel of zachte stootbewegingen maken met je vinger (blijf voorzichtig want de prostaat is gevoelig!). Als het goed is zwelt het plasgevoel verder aan en zal uiteindelijk veranderen in grote opwinding door hé hele lijf zoals je die nog nooit hebt gevoeld. Als je sperma hebt kan het zijn dat er doorzichtig of wittig vocht uit je piemel komt. Dat is voorvocht/prostaatvocht en is een teken dat je goed bezig bent.

Probeer in een ritme door te gaan zoals je dat zelf het fijnst vindt. Ik kan vaak al na een paar minuten klaarkomen door alleen de prostaatmassage zonder dat ik mijn piemel aan raak. Maar het fijnste is als je het langzaam doet en een aantal keer 'edged' voordat je het orgasme daadwerkelijk laat komen. Er bouwt zich dan zo'n grote lading op dat je het op een gegeven moment niet meer kunt aan kunt en klaarkomen onvermijdelijk wordt. Je zaad kan heel ver spuiten, bij mij is dit soms wel een halve meter ver de lucht in. Zonder dat ik mijn piemel aan raak! 

Een erectie is trouwens niet noodzakelijk. Je piemel kan tijdens anaalvingeren/prostaatmassage een aantal keer stijf en weer slap worden. Dit is normaal. 

Je kunt variëren door niet met één maar twee of drie vingers naar binnen te gaan als het je goed af gaat. Ook kun je piemel er met je andere hand bij aftrekken maar in het begin kun je dit beter vermijden. Het orgasme zal veel dieper en harder zijn als je je prostaat het werk laat doen! 

Let op: na het prostaat vingeren kan het zijn dat je nog uren lang geil bent en harde erecties hebt en zin hebt om af te trekken! 

Reputatie 7
Badge +4

Als ik toch glijmiddel of iets moet gebruiken volgens jullie, hoe koop ik het zonder dat m'n ouders of iemand anders het weet, waar moet ik het thuis verstoppen en welk glijmiddel moet ik kopen merk etc. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Frikandelspeciaal123 ,

 

fijn dat je meedenkt en wil helpen. De info die je geeft, klopt alleen niet volledig. Het gebruik van babyolie als glijmiddel is niet aan te raden omdat het voor infecties kan zorgen. Babyolie is gemaakt voor op de huid en niet voor de slijmvliezen, wanneer iemand het dus anaal zou gebruiken komt het in contact met de slijmvliezen.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Badge

Dat wist ik niet van dat glijmiddel. Leer ik ook nog wat. 😉 Hoewel het bij mij wel altijd goed is gegaan. 

@Ann0 Glijmiddel kun je halen bij een drogist of supermarkt. Als je via zelfscan doet ziet niemand het (tenzij je steekproef hebt). 

Succes en laat weten of het je gelukt is en je ervaringen want dat kan ook weer voor anderen hier handig zijn. 👍

Reputatie 3
Badge +1

Als ik toch glijmiddel of iets moet gebruiken volgens jullie, hoe koop ik het zonder dat m'n ouders of iemand anders het weet, waar moet ik het thuis verstoppen en welk glijmiddel moet ik kopen merk etc. 

Het beste kun je gaan voor glijmiddel op siliconenbasis, dit droogt minder snel uit dan glijmiddel op waterbasis en blijft dus langer glad.

Je kunt het inderdaad gewoon in de winkel kopen, desnoods met contant geld, als je het helemaal onachterhaalbaar als je ouders bijvoorbeeld je bankrekening in de gaten houden. Er is echt geen schaamte in het kopen van glijmiddel. Doe gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld is, dan doen verkopers dat ook. Om het minder ‘minder ongemakkelijk’ te maken, kan je er ook nog wat andere dingen bijkopen. Maar een zelfscan is inderdaad prima ook prima oplossing. Dan heb je helemaal niet te maken met kassamedewerkers ofzo. Je kunt het gewoon halen in de supermarkt of drogist.

 

Je kunt het ook online bestellen. Er zijn speciaal websites die hebben vaak discrete verzending zodat je aan het pakketje niet kan zien wat erin zit, en ook is dan het bankafschrift niet terug te herleiden tot wat en waar je het hebt gekocht. Als je niet wilt dat het thuis bezorgd wordt omdat je bang bent dat je ouders het open zouden maken, laat je het gewoon bezorgen bij een bezorgpunt waar je het zelf op kan halen. Als je hier ook weer helemaal geen bankafschrift wilt omdat je ouders dat checken, kan je ook met contant geld een bol.com cadeaukaart kopen in de winkel waarmee je dan op bol.com zonder bankafschrift glijmiddel kan bestellen.

 

Er zijn dus genoeg opties. Maak je er niet te druk over, het valt allemaal echt wel mee. Kan ook juist extra  spanning toevoegen als je het juist zo wilt zien, part of the experience, zo kan je het ook zien haha.

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Tbh ik weet niet of het slecht is maar ik gebruik meestal gewoon wat ik kan vinden zoals scheerschuim 

Reageer