vingeren alleen met vingers?

  • 31 October 2022
  • 3 reacties
  • 659 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje 16 jaar ik ben vaak supper geil ik vinger vaak en ik wordt opgewonden ik wil graag een speeltje Maar ik ben bang dat me moeder er achter komt ze doet vaak heel boos en doorzoekt me kamer omdat ze me niet vertrouwd ik stuur soms n*des naar me beste vriend hij vind me geil en wilt snel afspreken maar wil gewoon tips hoe ik snel kan klaar komen plss  iemand help tips zijn welkom 😍😍


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Stuur geen nudes naar een vriend van je slecht idee 

Reputatie 2
Badge +2

Iedereen moet zelf de beste manier vinden om te masturberen. Persoonlijk gebruik ik meestal alleen mijn vingers en kan ik lekker edgen, Mijn vibrator  gebruik ik eigenlijk alleen als ik haast heb en snel wil klaarkomen. je kunt eventueel online een seksspeeltje kopen en die af laten leveren bij een afhaalpunt. Zo voorkom je dat je ouders er achter komen. Waar je hem vervolgens verbergt zul je echter zelf achter moeten komen. Ik weet natuurlijk niet hoe jouw relatie met je ouders is, maar ik weet wel dat jij met 16 jaar recht heb op privacy.  Ik ben natuurlijk geen expert, maar je kunt veel info vinden op https://www.kinderrechten.nl/thema-privacy/

Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt.

Reputatie 2
Badge +1

Bij de action verkopen ze massageapparaat voor €3,99 en laad je op met de oplader van je foon. Mijn zusje van 13 heeft er ook 1 en zo te horen doet ie het geweldig. Het is een grijs met groen 3potig ding dat trilt als n malle. Hij staat vlakbij de fitness spullen

Reageer