Skip to main content

vingeren

• February 26, 2025
  • 2 reacties
  • 194 Bekeken

hoiiiii iedereen i heb een vraag 

ik vinger mezelf al best wel lang maar ik ben nog nooit klaar gekomen hoe zou dat kunne en hebben julie tips om te kunne vingeren????

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 26, 2025

Hoii ik had dat ook heel lang. 

Het is belangrijk dat je lekker lang de tijd er voor neemt het beste is misschien als je alleen thuis bent zodat je dan kan ontspannen. 

Je kan proberen om met de douche kop op je vagina te spuiten. Dit hielp mij heel erg.

Ook Doe ik vaak tegen mijn hand/kussen aan “rijden” Op die manier kom ik het lekkerste.

Ik had een keer gehoord dat iemand zijn vinger op zijn clitje had gedaan en dan alle letters van het alfabet maken. Zo kun je precies voelen welke beeeging je het fijnste vind!

Hopelijk helpt dit en laat maar weten of het is gelukt!! Het is niet raar als je nog niet kan klaar kome!

Hey heyy werschijnlijk als je vingert dat voel je een ribbelige kant als je vinger in je doet  dat voelt voor mensen best fijn of terwijl de g spot je kan sneller/slomer gaan of allemaal bewegingen doen met je vingers die jij fijn vind en uiteindelijk komt het van zelf wel maar dat je het weet het kan soms lang duren dus neem de tijd