Skip to main content

Ik (J14) en mijn vriendin (M14) doen best wel vaak seksuele dingen zoals droog neuken en orale seks, maar het is mij nog nooit gelukt om haar echt te laten klaar komen, ik heb het met haar er over gehad en ze zei dat het wel heel erg opbouwde maar zodra er een beetje een gevoel kwam dat het gewoon stopte, en ze weet ook hoe een orgasme voelt want ze doet het wel eens met een douche kop, maar het is haar zelf ooit nog nooit gelukt om echt te vingeren want ze zegt dat als ze het zelf doet dat ze niks voelt ook niet als ze gestimuleerd is door mij bijv dat ik wat ben aan het doen waar door ze wel echt nat en geil word en dan vraag ik haar om haarzelf te vingeren en dan voelt ze alsnog niks. Wat kunnen we hier tegen doen dat ik haar kan laten klaarkomen maar ook zij zichzelf?

misschien kan ze hhat clit dirt simuleren door het huid wat er overheen zit omhoog te treken?  leg vooral nietna  druk op klaar komen maar meer op samen  probeeren  van dingen. als je er teel veel nadruk op legt word het vaak moeilijker

Reageer