vingeren

  • 2 March 2024
  • 3 reacties
  • 324 Bekeken

Reputatie 1
Badge

meisje 13 jaar

ik vinger mezelf soms maar ik kijk heelveel topics over dingen over een elektrishe tanden borstel teken je clit ik heb een vraag doe jje die zogenaammde borstel haar afklippen of houden jullie die erop want heel veel mensen krijgen hierdoor bloed ik ga het uitesten maaar dan zonder die haartjes😋🤣

en is het normaal als in vinger in je vagina pijn doet

groetjes XOXO


3 reacties

Reputatie 3
Badge

Heyy @anoniepje13,

Zelf menstrueer ik niet met een tandenborstel dus weet ook niet hoe je het kan doen eigenlijk. Ik geloof dat mensen die haartjes er gewoon oplaten zitten en het dan op je clitoris doen.

Ja dat is heel normaal aan het begin. Hoe  vaker je het doet hoe minder pijn het daarna gaat doen.

 

XOXO

Reputatie 5
Badge +3

meisje 13 jaar

ik vinger mezelf soms maar ik kijk heelveel topics over dingen over een elektrishe tanden borstel teken je clit ik heb een vraag doe jje die zogenaammde borstel haar afklippen of houden jullie die erop want heel veel mensen krijgen hierdoor bloed ik ga het uitesten maaar dan zonder die haartjes😋🤣

en is het normaal als in vinger in je vagina pijn doet

groetjes XOXO

De andere kant van de borstel gebruiken (het plastic) niet de haartjes dan maak je het allemaal stuk in je vagina. 
 

Ook wil ik het afraden aangezien je tandenborstel andere bacterien heeft dan je vagina… dit kan allemaal narigheid opleveren. 

Reputatie 2
Badge +1

Ik doe met me elektrische tandenborstel een andere borstel er op dan dat je je tanden zelf poetst en dan met dr haartjes er gwn op doe ik en dan op me cilt 

 

 

Hoop dat je er aan hebt

Reageer