Vraag

vingeren

  • 25 March 2023
  • 3 reacties
  • 276 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heeft iemand hier wat tips voor en is het raar als je 12 jaar bent en je doet het al en hoe doe je het fijnst


3 reacties

Reputatie 2
Badge

Heb je echt al ’het’ gedaan?

Je moet naar iets kijken waar je opgewonden van wordt en dan vinger je dan krijg je een HEEL sterk gevoel in je priveplek en dan ben je klaar aan het komen!

Hey neen vingeren is niet raar op je 12 jaar ik doe dit al vanaf mijn kleutertijd en voelt nog steeds even lekker aan. Tips vingeren betekent niet perse dat je met je vingers in je vagina moet gaan je kan dit wel doen natuurlijk maar je kan beter gewoon over je vagina en clitoris wrijven dat voelt veel lekkerder aan dan er met je vingers in te zitten zeker als je maar 12 bent. Nog een tip is kleine beetjes plassen terwijl je dat doet zeker als je vagina niet nat genoeg is je plas werkt als glijmiddel zodat het niet gaat irriteren en je komt er ook veel sneller door klaar.

Reputatie 4
Badge +2

Hey! 

Op je 12 vingeren is alles behalve raar ik ben toen ook ongeveer begonnen met masturberen. Als je net begint hoef je niet direct met je vingers daar benenden er in te gaan. Begin met experimenteren pak en spiegel en kijk is hoe het daar uit ziet, speel met je vagina wrijf er over. Zorg wel dat het daar nat genoeg ik je kan glijmiddel gebruiken maar als je dat niet hebt kan je speeksel gebruiken of zelfs een mini beetje plassen. 

Reageer