Vraag

vingeren

  • 22 March 2023
  • 3 reacties
  • 704 Bekeken

Badge

hoi ik ben een meisje van 15 jaar en masturbeer allang maar het is niet fijn om te vingeren ik heb het 1 keer geprobeerd maar moet ik doorgaan zodat het na een paar minuten wel fijn voelt bijvoorbeeld of wat kan het probleem zijn want ik ben niet te gespannen ofzo. ik wil vingeren zodat het fijn voelt.


3 reacties

Badge

Hey!! 

Zelf ben ik nu 15 en weet ik waar je door heen gaat. Het was voor mij eerst ook heel lastig, maar wat ik geleerd heb is je moet doen waar je je goed bij voelt. Als je er nog niet klaar voor bent dan ben je er nog niet klaar voor!!

Groetjessss

 

Ik ben ook 15 en vind vingeren zelf ook niet echt leuk ik doe het soms wel maar masturbeer altijd door een klein beetje te plassen en dan over mijn vagina en clitoris te wrijven of door op een knuffel te rijden  door vingeren alleen kan ik niet klaarkomen en ook niet als ik niet plas.

Reputatie 4
Badge +2

ik ben bijna 15 nu en ik vind vingeren soms ook nog wel eng. maar je moet gewoon doen waarbij je je goed voelt! sommigen wrijven liever alleen ik vind persoonlijk de combinatie van wrijven en mijn vingertopjes in mijn vagina erg fijn. ga wat experimenteren en zoek uit wat jou ligt!

xx

Reageer