Skip to main content

Hey is het raar als ik vinger maar met een pen over me clitorus wrijf ik ga niet echt in me vagina dan ofzo maar er gewoon langs ik durf namelijk geen sekspeeltjes te kopen vanwege me ouders

 

 

Nee dat is zeker niet raar hoor. Maar ik zou wel goed oppassen want een pen kan scherp zijn. Doe je het met de achterkant of met dop erop? Miss kan je toch een speeltje kopen  en dat goed verstoppen of anders een ander voorwerp zoeken wat niet scherp en gevaarlijk is? 


Ik doe het met de achterkant van de pen 


Dit is hartstikke normaal! Als je in de pubertijd zit ga je juist dingen experimenteren!


onnodige quote verwijderd 


Hey hey!

Dit is normaal! Je bent aan het experimenteren! Ik zou zoals @RobloxFortnite al zij oppassen. Het kan scherp zijn. En je moet zien dat de vulling zo niet in je vagina terecht komt! Je kan best gewoon speeltjes kopen. Je mama gaat dit begrijpen! Ze kan je misschien helpen met uitleg of samen overleggen om het te kopen! Succes!!

 


Hoi, allereerst; dit is super normaal, je zit in de puberteit en gaat experimenteren, :) 

 

wel zou ik het niet met een pen doen, het kan scherp zijn, er kunnen stukjes loslaten, óf je kan misschien inkt binnenkrijgen, 

je kan een seks speeltje kopen, en die dan heel goed verstoppen,  in het zijvak van  een oude tas, die bijvoorbeeld weer achter in je kast ligt?

doe het anders met je vinger, maar zorg dat je niet een te scherpe nagel hebt, en zorg dat de producten die je gaat gebruiken zo schoon mogelijk zijn ( om een infectie te voorkomen ;) 

 

groetjes

Mij_Niet_Gezien 


Hey je kan een knuffelbeer  gebruiken als seksspeeltje en daar op rijden zeg maar seksbewegingen maken voelt echt heerlijk aan om op klaar te komen.


@Girlypower Hopelijk heb je er wat aan! Laat ons iets weten! Is soms intressant voor andere!

 

Groetjes<3

Lunatjeee.xoxo


Reageer